Anonym användare28 dec, 2010Sjukskrivning/föräldraledigtBukplastikÄr det någon som vet hur det funkar med sjukskrivning efter op om man är föräldraledig? Kan man få det beviljat då? 01Dela
Anonym användare28 dec, 2010Vätska i buken efter bukplastik!! Snälla hjälp!!BukplastikHar idag gått 2 veckor sedan min bukplastik. För några dagar sedan fick jag "vatten" i buken. Någon som fått det mer? Jag var på återbesök hos Peter igår och han sa att det inte var så mycket att det behövde tömmas. Han sa att det var ett tecken på att jag var för aktiv, men känner mig hur bra som helst och pallar ej ta det lugnt :)! Snälla hjälp m...04Dela
Anonym användare28 dec, 2010Justering av ärr...BukplastikJag ska ju inte träffa min läkare förrän 9 mån efter operationen... när ska jag ta upp att jag tror ärret behöver korrigeras...? Det är inte jättemycket men på ena sidan är det som en bulle på slutet av ärret och på andra sidan är det ett veck som inte ser så roligt ut... 08Dela
Anonym användare28 dec, 20105 Veckor Sen Stor BukplastikBukplastikHej, imorgon är det 5 veckor sen min stora bukplastik gjordes, har ju haft problem med vätska i magen men när jag var där den 23 dec fick läkaren inte ut något. Tack för det!! Tycker däremot att vänster sida liksom mer hänger som en valk istället för att det ska vara "uppstramat" jag är egentligen inte nöjd med min buk nedre delen av magen sticker...01Dela
Collin27 dec, 2010Vad betalade ni för bukplstik och fettsugning BukplastikHej ni som gjort stor bukplastik och fettsugit kärlekshandtagen Vad kostade det och var gjorde ni eran operation 019Dela
Anonym användare27 dec, 2010Någon som blivit ihopsatt med agraffer ist för stygn?BukplastikJag verkar ha blivit det iaf. Kan undra varför.... 03Dela
Tuvstarr26 dec, 2010När började ni känna er som vanligt???BukplastikSista maj i år gjorde jag en stor bukplastik med fettsugning av love handles. Känner mig fortfarande inte som vanligt, under magen känns det lite kantigt och hårt när jag står upp, men mjukt när jag ligger ner. Ärret är fortfarande ilsket rödlila, men jag vet att sånt tar lång tid att blekna för mig. Lite öm är jag fortfarande och ibland blir jag s...02Dela
Anonym användare24 dec, 2010Frågor om tejpning och vätskaBukplastikIgår var jag och tog bort mina stygn från naveln och tog bort steristripsen och förbanden på stora såret. Fick bara träffa en undersköterska som tog stygnen så fick tyvärr inte så mycket svar på mina frågor... ska ringa och prata med nån mer kunnig när de öppnar igen nu efter julhelgen. Iallafall allt ser fint ut men jag undrar lite om det här...04Dela
Anonym användare24 dec, 2010Bukplastik och upp i vikt???BukplastikHejsan Har undret mig over at jag inden OP vejede 58 kg men idag efter 4 dage vejer uf 60 kg! Och jag har inte ätet mycket, de siste dage. Er det pga- vätska samlingen eller hur er det? 011Dela
Merviish23 dec, 2010Bilder före/efterBukplastikNu så har jag äntligen blivit silver medlem :) så här kommer lite. En förebild och efterbilden är inte många dagar efter op, kanske 3 dagar :)04Dela