Anonym användare24 apr, 2010Mina nya BHarNu har jag sex nya BHar som jag bara väntar på att få börja använda. På bilden ser ni en Triumph och två Change 🤭 Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela
Mollan8124 apr, 2010Tortyrbh vid övermuskel??Ska opas på Citadell av Tuve och har bestämt mig för att ha över muskel. Är inställd på att jag kommer få tjata mig till det, men det e ju jag som bestämmer i slutändan. Någon som kan svara på om man behöver använda tortyr bh när man har lagt över muskel? Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
Sadde24 apr, 2010Hjälp mig hitta en "trekants-bh"!Hej tjejer! Jag får inte börja md bygelbh än, skulle vilja hitta en bh, som liknar en trekants-bikini, typ som den här bhn: http://www.twilfit.se/sortiment/sortiment.php?cat=1#Produkt_427 , men tyvärr så fanns den inte i större strl än C. Tycker det är så fint med V-formade tunikor, och man känner sig lite smalare då oxå ;) Har ni några tip...Kläder: operationsplagg, BH mm03Dela
sockertroll24 apr, 2010Hur ska en bh sitta, vilken sitter bäst?Jag skulle klä på mig här om dagen och tyckte att mina bhar plötsligt kändes så små, gav inget stöd och blev nästan lite dubbeltutte. Så jag vandrade bort till hm och provade en storlek större vilket jag tyckte satt mycket skönare och bättre. Så nu vill jag att ni hjälper mig utifrån bilder, se nästa inlägg vilken som ser bäst ut. Krama...Kläder: operationsplagg, BH mm05Dela
shiine23 apr, 2010Sport bhTycker det är tris att de tagit bort gamla forumet helt, hade vart fint å kunna bruka sökfunktionen där.. Så därför undrar jag om ni som opererat er vill vara så snälla å tipsa om vilka sport toppar ni köpt efter operationen?! Jag har köpt en men tycker inte att den är speciellt bra, jag har bara begränsat med butiker här så därför tänkte j...Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
minafi123 apr, 2010internetshoppa kläderskulle kolla in lite nya kläder att shoppa på nätet och har fastnat på vanliga hm, haléns, etc. Tips på lite fräschare sidor som inte är svindyra? Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
MissTake21 apr, 2010Hur hårt bör sportbehån sitta?Köpte en Casall sportbh i stl 80CD innan op. Men tyckte den satt åt väldigt hårt, den skar in och det var jobbigt att andas, att ligga och pga att jag för en del år sen op bort gallblåsan men har ff problem med gallgångarna o när det blir tryck däröver. Så min kille åkte och köpte en ny 85D ...det var som en jättedos smärta bara pös ur min kro...Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
beccis6621 apr, 2010hur kan det va så olika bh-storlekar?hej! var inne på change idag o provade massa fina bh:ar, tjejen var jättesnäll o mätte och hämtade olika modeller till mej. dom bh:arna som passade var 70 F kom hon fram till o dom satt jättebra på, bara det att dom kostar ju runt 500 styck o man behöver ju några stycken. o sen var jag även på lindex o provade 75 dd som oxå passade.. satt inte rikt...Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
Anonym användare21 apr, 2010Citadellor: Sy in "tortyr-bh"?Jag fick en bh med 65 runt om och Peter tyckte att jag sulle sy in den någon cm på ena sidan när jag kom hem för han var inte riktigt nöjd med hur bygeln satt. Hade inte kunnat tagit en mindre för då hade jag nog inte kunnat andas nu. Men är det någon som sytt in sin? Blev det bra? Är lite orolig över om det inte kommer sitta rätt sen efrtersom Pet...Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
Anonym användare20 apr, 2010olika bh-rekommendationer?Varför är det så olika? Vissa ska ba bygelbh och andra utan bygel, vissa ska sova med bh och andra inte... vad beror det på (nu pratar jag alltså EFTER läkningen) Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela