Pipilotti
Kvinna ·
22 jul, 2019
Sortera efter

Josefine566
Kvinna ·
22 jul, 2019
0 Gilla

Pipilotti
Kvinna ·
22 jul, 2019
Stort grattis till ett så lyckat resultat! Har allt gått bra i läkningsprocessen? :) Ca 2 veckor kvar för mig - valt samma implantat (Ergonomix) och projektion (Demi) ☺️
0 Gilla

Josefine566
Kvinna ·
23 jul, 2019
Stort grattis till ett så lyckat resultat! Har allt gått bra i läkningsprocessen? :) Ca 2 veckor kvar för mig - valt samma implantat (Ergonomix) och projektion (Demi) ☺️
Stort tack! :D
Allt har gått bra förutom en infektion i ett av ärren, tog därför flera veckor innan det kunde läka och är idag bredare än det som läkte normalt, tyvärr, men i sammanhanget ändå en liten komplikation. Är glad att allting annat gått så bra :)
Ååh vad spännande! Snart ju! Vem ska du opereras hos? Får väl säga grattis till dig med som valt motivas ergonomix, dom är verkligen helt underbara! :D
0 Gilla

Pipilotti
Kvinna ·
24 jul, 2019
Stort tack! :D
Allt har gått bra förutom en infektion i ett av ärren, tog därför flera veckor innan det kunde läka och är idag bredare än det som läkte normalt, tyvärr, men i sammanhanget ändå en liten komplikation. Är glad att allting annat gått så bra :)
Ååh vad spännande! Snart ju! Vem ska du opereras hos? Får väl säga grattis till dig med som valt motivas ergonomix, dom är verkligen helt underbara! :D
Åh vad tråkigt med infektionen - men skönt att allt har gått bra annars! Ärren lär blekna med tiden också så då kommer det säkert nästan inte alls att synas ☺️ Hur länge var du sjukskriven/hemma från jobbet?
Ja - så spännande verkligen! Det blir Patrik Höijer på Nordiska Kliniken för min del :) Super med din förklaring av hur mycket brösten förändras första dagarna/veckorna efter operationen. Då behöver jag inte få en chock i början utan kan hålla ut ?♀️ Känns verkligen som att Ergonomix är ett superimplantat som har det bästa utav fördelarna med både anatomiska och runda med kombinationen!
0 Gilla

Josefine566
Kvinna ·
28 jul, 2019
0 Gilla