Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Emeli

Emeli

Kvinna ·

1 år framförbröst, 445cc

Bröstförstoring
ca ett år sedan min operation, och jag är så nöjd! Kan även tänka mig större i framtiden, man blir ju som sagt lite blind på storlek :p 
Ångar inte en sekund att jag satte framför, trots att han föreslog bakom till mig :) 
13

Sortera efter

Indira

Indira

Kvinna ·

Jättefina förstår att du är nöjd :) jag har också framför och är väldigt nöjd :)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Sjukt snygga bröst, förswtår att du är nöjd! 👍
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

tack ni! glad man blir :D
Gilla
Jojja

Jojja

Kvinna ·

Hur snygga som helst!! :)
Gilla
singoalla

singoalla

Kvinna ·

Oj! Riktigt fina och så naturliga:) Är inne på min 3 vecka nu.. Hur har dina ändrats i storlek,häng under detta året!? Har dom blivit mycke mindre från operationen?
Gilla
Yeny

Yeny

Kvinna ·

super snygga!!! Förstår också att du är nöjd! 👍
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

tack tack :D
Singoalla: jag har massa bilder på min sida hur dem såg ut direkt efter op :) dem har inte blivit mindre :) känns nästan större, mina va svullna i typ 2 månader innan jag kunde se riktigt resultat :p Nu ser man ju konturer och allt mycket bättre :) så är väl därför dem kanske se större ut än innan :)
Gilla
Sötis

Sötis

Kvinna ·

Riktigt snygga!!
Gilla
twinky

twinky

Kvinna ·

Superfina! Tycker storleken passar dig jättebra. Skulle inte ändra dem om jag var du. :)
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Superfina! 👍
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Galet snygga!!!!! 👍
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Wow vad snygga!
Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Sjukt snygga, förstår att du är nöjd! Hur har mellanrummet ändrats med tiden? Ser ut att ha blivit lite bredare? Snyggt! Mina sitter rätt tight såhär 6 månader efter op, hoppas på större mellanrum. Sover du med lr utan stöd? Kanske påverkar tänker jag...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem