Emeli
Kvinna ·
1 år framförbröst, 445cc
ca ett år sedan min operation, och jag är så nöjd! Kan även tänka mig större i framtiden, man blir ju som sagt lite blind på storlek :p
Ångar inte en sekund att jag satte framför, trots att han föreslog bakom till mig :)
Sortera efter

Indira
Kvinna ·
Jättefina förstår att du är nöjd :) jag har också framför och är väldigt nöjd :)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Sjukt snygga bröst, förswtår att du är nöjd! 👍
Gilla

Emeli
Kvinna ·
tack ni! glad man blir :D
Gilla

Jojja
Kvinna ·
Hur snygga som helst!! :)
Gilla

singoalla
Kvinna ·
Oj! Riktigt fina och så naturliga:) Är inne på min 3 vecka nu.. Hur har dina ändrats i storlek,häng under detta året!? Har dom blivit mycke mindre från operationen?
Gilla

Yeny
Kvinna ·
super snygga!!! Förstår också att du är nöjd! 👍
Gilla

Emeli
Kvinna ·
tack tack :D
Singoalla: jag har massa bilder på min sida hur dem såg ut direkt efter op :) dem har inte blivit mindre :) känns nästan större, mina va svullna i typ 2 månader innan jag kunde se riktigt resultat :p Nu ser man ju konturer och allt mycket bättre :) så är väl därför dem kanske se större ut än innan :)
Gilla

Sötis
Kvinna ·
Riktigt snygga!!
Gilla

twinky
Kvinna ·
Superfina! Tycker storleken passar dig jättebra. Skulle inte ändra dem om jag var du. :)
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
Superfina! 👍
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Galet snygga!!!!! 👍
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Wow vad snygga!
Gilla

LadySS
Kvinna ·
Sjukt snygga, förstår att du är nöjd! Hur har mellanrummet ändrats med tiden? Ser ut att ha blivit lite bredare? Snyggt! Mina sitter rätt tight såhär 6 månader efter op, hoppas på större mellanrum. Sover du med lr utan stöd? Kanske påverkar tänker jag...
Gilla