Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

1 dag bilder Motiva Ergonomix 300cc

Bröstförstoring

Nu var det gjort, jag har äntligen bröst!! :) Känns väldigt konstigt, ovant, stort.. Men jag har haft väldig tur. Inte haft särskilt ont. Inte mått dåligt alls. Mest känt ett tryck på revbenen & haft en känsla av rejäl träningsvärk i bröstmuskeln. Varit väldigt pigg & hoppas det håller i sig så :) Här är dom iaf, boobsen :) Är så nöjd!

Sortera efter

Hanna75 profilbild

Hanna75

Kvinna ·

17 okt, 2015

Fina!👍

Skönt att det gått bra. Hur tänkte du när du valde implantat och storlek?

Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

Hanna75 skrev:

Fina!👍

Skönt att det gått bra. Hur tänkte du när du valde implantat och storlek?

Tack :) Ja, jag känner mig lyckligt lottad. Inte alla som har så lätta första dagar. Jag ville inte ha en så iögonfallande förstoring. Är ute efter ett naturligt utseende när de är klara & Motiva Ergonomix kändes då som ett bra val. De var sköna att klämma på, mjuka & gosiga & tänker mig ett snyggt fall på brösten när de hängt till sig & inte pekar rakt ut ;) Min bröstbredd var 11 cm, så för att få lite lite mer sideboob valde vi implantat med 11,5 cm bredd & mellan profil. Då landade jag automatiskt på 300cc :)
Gilla
ksnh11 profilbild

ksnh11

Kvinna ·

17 okt, 2015

Jättefina! Ska själv opereras om 10 dagar, ska ha samma sort implantat som dig och väljer mellan 300-360cc. :-)

Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

ksnh11 skrev:

Jättefina! Ska själv opereras om 10 dagar, ska ha samma sort implantat som dig och väljer mellan 300-360cc. :-)

Tack! Är supernöjd so far :) Tror jag att du med kommer bli :) & lycka till! Spännande :)
Gilla
Vonkan profilbild

Vonkan

Kvinna ·

17 okt, 2015

Grymt jävla snygga bröst gumman stort grattis kram
Gilla
Diddi36 profilbild

Diddi36

Kvinna ·

17 okt, 2015

Grattis till dina nya bröst! Hur tänkte du när du valde storlek? Funderade du på mindre/större implantat? :)

Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

18 okt, 2015

Vonkan skrev:
Grymt jävla snygga bröst gumman stort grattis kram
Tack ska du ha :)
Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

18 okt, 2015

idamlk skrev:

Grattis till dina nya bröst! Hur tänkte du när du valde storlek? Funderade du på mindre/större implantat? :)

Tack :) Större än dessa tänkte jag aldrig på. Däremot var jag inne på mindre. 245cc istället för 300cc, samma bredd 11,5 cm men mini profil istället för demi profil, som jag har nu. Skiljer bara typ 1 cm på putet. Men blev lite rädd att de med låg profil skulle bli för platta, bli som två stekta ägg på mig ;P Plus att alla sa att jag kommer ångra mig när de sjunkit ner & svullnaden lagt sig om jag tar de mindre.. Nu pekar de här ju rätt ut & ser ut som två enorma bollar, (enligt mig själv) så som jag känner IDAG, 2 dagar efter, så skulle jag valt den mindre.. :/ Men, jag har visat för min mor & min syster & de tycker de är fina & en bra storlek till mig så jag behöver bara vänja mig.. Jag är ju van vid att inte ha nåt alls nästan.. Jag får ge det tid :)
Gilla
cookiee profilbild

cookiee

Kvinna ·

22 nov, 2015

Wow vad snygga!!! Var också på konsulation hos Patrik idag och bokat tid i slutet av jan. Valde också mellan 300-360 men han föreslog 360 på mig så hoppas allt går bra :)

Gilla
rosen1995 profilbild

rosen1995

Kvinna ·

22 nov, 2015

Vet du vilken bröstbredd du har? :)
Gilla
Aifo profilbild

Aifo

Kvinna ·

22 nov, 2015

Wow, jättesnyggt! Grattis :-)

Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

22 nov, 2015

rosen1995 skrev:
Vet du vilken bröstbredd du har? :)
Min bredd är lite drygt 11 cm. Implantaten är 11,5 cm
Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

22 nov, 2015

Aifo skrev:

Wow, jättesnyggt! Grattis :-)

Tack :) Dock i efterhand när de blivit några veckor så har jag känt att jag verkligen skulle valt låg profil istället för mellan.. Var ju inne på 245cc mini profil också, istället för de här 300cc mellan som jag tog.. Men alla sa att gör du så liten skillnad så kommer du ångra dig & tycka att de är för små.. Hade lätt valt de mindre ;) Men, de ska ju sätta sig lite mer & är inte färdiga på en bra tag så kanske hinner tänka om.. Ser du har "bara" 140cc, jättefin nätt byst :)
Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

22 nov, 2015

cookiee skrev:

Wow vad snygga!!! Var också på konsulation hos Patrik idag och bokat tid i slutet av jan. Valde också mellan 300-360 men han föreslog 360 på mig så hoppas allt går bra :)

Tack :) Åh så spännande :) Lycka till & hoppas allt går bra. Du är i trygga händer :)
Gilla
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

22 nov, 2015

Jag va i exakt samma sits som dig. Valde mellan 310 mini och 360 demi. Tog det senare och tror det blir hur bra som helst. Hade i stort sett ingen egen vävnad alls så risken hade varit att man behövt en kupstl på bredden som man sedan inte fyllde ut på höjden så jag är jättenöjd. Med kläder på syns det ingen skillnad mot mina vadderade bhar
Gilla
Grisen92 profilbild

Grisen92

Kvinna ·

21 dec, 2015

Heej!! Har du nån bikini/ bh bild så man kan se din strl lite tydligare?? Tack snälla :)
Gilla
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

21 dec, 2015

Grisen92 skrev:
Heej!! Har du nån bikini/ bh bild så man kan se din strl lite tydligare?? Tack snälla :)
Hej! Nej det har jag tyvärr inte. Inga av mina gamla bikinis passar & inte velat gå & köpa nya lr nya underkläder förrän jag vet hur det blir efter 3 månaders användande av tortyren :P
Gilla
Grisen92 profilbild

Grisen92

Kvinna ·

22 dec, 2015

Okej vad synd :) tack ändå!!
Gilla
Nifa16pe profilbild

Nifa16pe

Kvinna ·

04 mar, 2018

Hej! Hur känns dina bröst idag? Är du fortfarande nöjd över att du valde Demi? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem