Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fear profilbild

Fear

Kvinna ·

18 sep, 2010

1 dag gamla 400cc framför

Bröstförstoring

Hej allihopa! Opade mig igår på läkarhuset norr hos Magnus Andersson. Helt underbar kirurg som dessutom ringde mig nu ikväll och frågade hur jag mådde, ja, på en lördag kväll. Helt otroligt :) Tog av bandaget nyss, fick en sån stor chock att jag började gråta. Mina gamla bröst är borta!!! Men vänjer mig mer och mer vid strl, och nu känns det bättre. Vad tycks?

20

Sortera efter

Anonym användare

18 sep, 2010

Kommer bli kalas det där! 👍 GRATTIS!

Gilla

Celinus

Kvinna ·

18 sep, 2010

ååhh vad spännande!! snart är det min tur :D :D :D

Gilla

Fear

Kvinna ·

18 sep, 2010

Jordan skrev:

Kommer bli kalas det där! 👍 GRATTIS!

Vad kul att just du kommenterade Jordan, tänkte faktiskt PM:a dig angående att det är du som nästan står bakom dom där. När jag la upp en bild på mina bröst innan op och skrev att jag var kluven på framför/bakom placering och du sa att min kirurg var dum i huvudet så ringde jag DIREKT en annan kirurg. Tuuuuuuusen tack!

Tom. en undersköterska som var med på open sa efteråt "Det var ett smart val med framförplacering på dina bröst" :)

Gilla

Fear

Kvinna ·

18 sep, 2010

Celinus skrev:

ååhh vad spännande!! snart är det min tur :D :D :D

Ja gud, det är verkligen nära för dig!! Lycka till nu, jag hade gjort det igen om jag fick. Så kul hade jag!

Gilla

Anonym användare

18 sep, 2010

Mycket snygga!! :)

Gilla

Flisan79

Kvinna ·

18 sep, 2010

Dom ser ju onekligen bra ut men jag skulle inte kunna be om att du tar en bild rakt framifrån? Jag är ju själv inne på just framförbröst i samma storlek och har ganska likt utgångsläge. Kanske en rakt från sidan oxå. Gu vad jag begär mycket , förlåt.....💡

Gilla

Flisan79

Kvinna ·

18 sep, 2010

Var inne i ditt galleri....vilken otroligt snygg mage du har....gahh...orättvist ju.

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Haha ingen fara, det kommer upp under dagen. Ska bara iväg och rösta först ;)

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Flisan79 skrev:

Var inne i ditt galleri....vilken otroligt snygg mage du har....gahh...orättvist ju.

Tuusen tack, jag tränar rätt mycket. Känns jobbigt att inte kunna göra det nu på ett tag men det är det värt :)

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

haha

inte bara jag som spanade in den fina magen. den vill jag ha haha

och brösten blir säkert skitfina när de är klara också 🙂

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 sep, 2010

nu har jag äntligen fått se sina bröst :) blev verkligen jättefina och kommer bli ännu finare när de läkt färdigt! Grattis!

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Flisan 79: Nu finns nya bilder, vet inte hur man bifogar i ett svar men gå in på min profil så ser du :)

Gilla

Flisan79

Kvinna ·

19 sep, 2010

Faar skrev:

Flisan 79: Nu finns nya bilder, vet inte hur man bifogar i ett svar men gå in på min profil så ser du :)

Åhh...du e ju för söt. Tack så jättemycket. Ser bra ut det där och perfekt storlek. Ska bli väldigt intressant att se hur de "hänger" till sig. Kan ju själv inte opa mig förens om minst 4 månader då jag just ammat klart. Men fram till dess ska jag ha massa kött på benen så att säga.

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

syperfina och kul att se, jag är lite större men har nått liknande i utgångsläge och velar om storlek så sånthär är jättebra:)

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Tack :) Kul att man kan hjälpa till!

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

Faar skrev:
Hej allihopa! Opade mig igår på läkarhuset norr hos Magnus Andersson. Helt underbar kirurg som dessutom ringde mig nu ikväll och frågade hur jag mådde, ja, på en lördag kväll. Helt otroligt :) Tog av bandaget nyss, fick en sån stor chock att jag började gråta. Mina gamla bröst är borta!!! Men vänjer mig mer och mer vid strl, och nu känns det bättre. Vad tycks?

Jag kan inte annat än hålla med dig, Magnus är helt underbar!!:)

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Dyssa: Visst är han!! :) Hur gick det för dig, är du nöjd??

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

Det har gått bra, har nästan ingen smärta alls nu. Skall dock vänta till imorgon med att ta bort bandaget så jag kanske inte säga så mycket än :P

Gilla

Fear

Kvinna ·

19 sep, 2010

Men du, då får du lägga upp bilder :) Hur mycket la du in?

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

Det skall jag göra.:) Jag la in 500cc i vänster och 600 i höger.

High Profile Cohesive II

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem