Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Aifo

Aifo

Kvinna ·

1 dag gamla bröst, 140cc. Före/efter *Bilder*

Bröstförstoring

Hoppas på att de ska sjunka ner lite framöver, annars är jag jättenöjd! Ville bara ha en liten förstärkning av mina egna och det var vad jag fick.

13

Sortera efter

marlin

marlin

Kvinna ·

Ser jättefina ut. Det ser ut som att du på förebilden har väldigt fina bröst även om dom är små, så jag tror du kommer få ett resultat som blir precis som du önskar dig!!
Gilla
Mickey

Mickey

Kvinna ·

Superfina! Jag vill också göra mindre inlägg, jättekul att se hur det går för dig med dina :)

Gilla
CEH

CEH

Kvinna ·

Så himla fina Aifo! Förstår om du är nöjd. Det är så roligt (och skönt) att se resultat av mindre implantat, då i alla fall jag nästan blir tokig av att inte veta om mitt val är rätt. Mest för att man blir så påverkad av allt man ser. Men nu har dina bilder stärkt mitt förtroende i att gå på magkänslan och sluta titta på siffrorna.

Hoppas du mår bra förresten!

Gilla
Aifo

Aifo

Kvinna ·

Åh, tack alla! De känns redan som mina egna. Väldigt mjukt och naturligt att ta på, och jag känner ingen direkt övergång mellan iplantat och egen vävnad. Har full känsel i bröstvårtorna också.

Nu har det gått ett dygn och jag mår verkligen bra. Igår kväll kräktes jag en del, det var nog som en reaktion på narkosen. Men inget sånt idag. Har slumrat till lite under dagen, men nu ikväll är jag pigg och mår bra. Känns bara som träningsvärk över bröstkorgen. Och sen är det väl inte så kul att bara få sova på rygg. Men annars är allt som vanligt :-)

Gilla
Nova82

Nova82

Kvinna ·

Jätte fina !!! Skönt att du har känsel oxå, jag har inte så ont men vågar inte röra dom än direkt haha
Gilla
Aifo

Aifo

Kvinna ·

Nova82 skrev:
Jätte fina !!! Skönt att du har känsel oxå, jag har inte så ont men vågar inte röra dom än direkt haha

Tack!! Dina ser också jättefina ut, passar dig :-)

Gilla
LL84

LL84

Kvinna ·

Hej ! Jag skulle så gärna vilja se bilderna men ser inte? Är det för att jag är bronsmedlem?:( Ska operera in 160CC Motiva ergonomix den 13/3 och har inte sett en enda bild på små. LL
Gilla
R88

R88

Kvinna ·

Hej LL84, läste på din sida att du tog ut dina implantat. Jag ska opa mig 22 mars och är så orolig att jag ska tycka att 245cc är för stort. vet inte vad jag ska göra!!! :(
Gilla
lily1

lily1

Kvinna ·

Hej! Hur kan man se bilderna? är en ny medlem och vet inte hur det funkar
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Hej Lilly1! Det har du ett långt välkomst-PM i din inkorg som förklarar. 😉
Gilla
Dillyvanilly

Dillyvanilly

Kvinna ·

Aifo - Vad valde du för implantat och vilken profil?
Gilla
Dillyvanilly

Dillyvanilly

Kvinna ·

LL84 skrev:

Hej !

Jag skulle så gärna vilja se bilderna men ser inte? Är det för att jag är bronsmedlem?:(
Ska operera in 160CC Motiva ergonomix den 13/3 och har inte sett en enda bild på små.
LL

Hur gick det för dig?
Gilla
LL84

LL84

Kvinna ·

Dillyvanilly skrev:

LL84 skrev:

Hej !

Jag skulle så gärna vilja se bilderna men ser inte? Är det för att jag är bronsmedlem?:(
Ska operera in 160CC Motiva ergonomix den 13/3 och har inte sett en enda bild på små.
LL

Hur gick det för dig?

[/ Hej! Det gick väldigt bra. Känns helt rätt:) jag har 160 motivs ergonomix låg profil. Har B kupa innan. :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem