Aifo
Kvinna ·
1 dag gamla bröst, 140cc. Före/efter *Bilder*
Hoppas på att de ska sjunka ner lite framöver, annars är jag jättenöjd! Ville bara ha en liten förstärkning av mina egna och det var vad jag fick.
Sortera efter

marlin
Kvinna ·

Mickey
Kvinna ·
Superfina! Jag vill också göra mindre inlägg, jättekul att se hur det går för dig med dina :)

CEH
Kvinna ·
Så himla fina Aifo! Förstår om du är nöjd. Det är så roligt (och skönt) att se resultat av mindre implantat, då i alla fall jag nästan blir tokig av att inte veta om mitt val är rätt. Mest för att man blir så påverkad av allt man ser. Men nu har dina bilder stärkt mitt förtroende i att gå på magkänslan och sluta titta på siffrorna.
Hoppas du mår bra förresten!

Aifo
Kvinna ·
Åh, tack alla! De känns redan som mina egna. Väldigt mjukt och naturligt att ta på, och jag känner ingen direkt övergång mellan iplantat och egen vävnad. Har full känsel i bröstvårtorna också.
Nu har det gått ett dygn och jag mår verkligen bra. Igår kväll kräktes jag en del, det var nog som en reaktion på narkosen. Men inget sånt idag. Har slumrat till lite under dagen, men nu ikväll är jag pigg och mår bra. Känns bara som träningsvärk över bröstkorgen. Och sen är det väl inte så kul att bara få sova på rygg. Men annars är allt som vanligt :-)

Nova82
Kvinna ·

Aifo
Kvinna ·
Tack!! Dina ser också jättefina ut, passar dig :-)

LL84
Kvinna ·

R88
Kvinna ·

lily1
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·

Dillyvanilly
Kvinna ·

Dillyvanilly
Kvinna ·
Hej !
Jag skulle så gärna vilja se bilderna men ser inte? Är det för att jag är bronsmedlem?:(
Ska operera in 160CC Motiva ergonomix den 13/3 och har inte sett en enda bild på små.
LL

LL84
Kvinna ·
Hej !
Jag skulle så gärna vilja se bilderna men ser inte? Är det för att jag är bronsmedlem?:(
Ska operera in 160CC Motiva ergonomix den 13/3 och har inte sett en enda bild på små.
LL
Hur gick det för dig?
[/ Hej! Det gick väldigt bra. Känns helt rätt:) jag har 160 motivs ergonomix låg profil. Har B kupa innan. :-)