gagge
Kvinna ·
1 dag gamla lyft+550cc
Nu är även jag op. :-)
Bild finns på min profil.
Herregud vilken lycka! Är so far hur nöjd som helst.
Smärtan har inte alls varit så farlig som jag förväntade mig och nu i natt har jag kunnat sova hela natten utan tabletter.
Dock hade man redigt ont när man vaknade men lite morfin på det så e man på banan igen ;-)
Sortera efter

guttan08
Kvinna ·

gagge
Kvinna ·
Tack :-)
Känns så overkligt, att det äntligen är gjort!
Han tog bort 150cc från det högra eftersom det var större, sen sa han att han omskulpterade min vävnad så att det skulle lägga sig jämt med implantatet.... Om jag förstod det rätt.
Men annars minskade han inte avsevärt.
Och japp det är bakom.

guttan08
Kvinna ·
Duktig kirurg, vilken skillnad det blev dom kommer bli superläckra när allt är läkt ;)

gagge
Kvinna ·
Tack snälla du :-D

Masa
Kvinna ·
Grattis!!! Jättefina bröst:-)) Är säker att du kommer att bli lycklig med dem:-))
Måste bara säga att jag är lite förvånad att det är bakomplacering, eftersom du hade redan mkt av egen vävnad. Men att du mår bra nu o är nöjd med dina nya fina boobs är det viktigaste:-)) Är oxå en Citadelltjej så det känns som om vi är sistrar på ett sätt:-))
Kram

gagge
Kvinna ·
Jo vi diskuterade just valet av placering samt för o nackdelar, eftersom jag vet att citadell förespråkar bakom.
Men är nöjd med mitt val och litar fullt ut på Tuves kompetens. Och eftersom han "karvade" till mitt eget o sen vet jag ju inte hur mkt han tog bort, men han sa att jag inte behövde oroa mig för DB på något sätt.
Men som sagt är dom idag bara 2 dagar gamla o svullna som katten än, men jag ser ändå en skillnad från igår till idag så det går på rätt håll.

gagge
Kvinna ·
Masa- Har du själv bakom eller framför?? Bara nyfiken :-)

Sanela
Kvinna ·
gagge, gratiss, vilken skillnad! wow. Har du jätteont?? Av..

gagge
Kvinna ·
Ja helt sjukt vilken skillnad o då e dom inte ens "klara" ;-)
Har inte alls ont typ.... hade förväntat mig värsta smärtan efter vad många skrivet här på forumet men känns som en grym träningvärk.
Har inte alls ont när jag ligger ner och inte när jag sitter eller går, gör bara sjukt ont när man ska ta sig från liggande till sittande. Då använder man antagligen musklerna även om man desperat försöka häva sig upp med benen ;-)
Men ananrs har jag inte speciellt ont!

Angelika82
Kvinna ·
Grattis! Ser jättebra ut =)
Har själv citadellboobs och är än också nöjd ;)
Må väl!

tinkerbell1
Kvinna ·
Ser jättefint ut,var glad!

gagge
Kvinna ·
Tack snälla :-)

Anonym användare
Hoppas det går bra med läkningen det ser fint ut.

Malin88
Kvinna ·
shit vilken skillnad!! de ser väldigt bra ut redan! komemr bli superfint :) grattis!

gagge
Kvinna ·
Åååhh va glad jag blir :-)
Känns fortfarande helt sjukt overkligt att det är gjort.

annzz
Kvinna ·
Ojoj vilken skillnad! :) De kommer nog bli super snygga! Grattis till dina nya vänner ;)

_Petra_
Kvinna ·
Säger som alla andra, vilken härlig skillnad! Kommer bli jättesnygga när de har fått läka!
Stort grattis, hoppas att du mår bra, och att du är lycklig :)

gagge
Kvinna ·
Tack alla för dom värmande orden :-D
Just nu mår jag inte så bra... bränner och svider under brösten.
Vet inte om det som det läker eller om det är den j-a bh:n som trycker... detta är nog värsta smärtan so far.
Tycker iaf svullnaden har lagt sig om man jämför från bilden igår så det är ju alltid nåt!

Cosmoskatten
Kvinna ·
Grattis Gagge! visst är det underbart. Resultatet blev ju strålande 👍 . Spännande att följa dina nya vänner. Nu har mina hunnit bli 5 veckor, tiden rusar iväg. Lycka till med fortsatt bra läkning, hos mig har det spökat lite..
Kram CK

optimus
Kvinna ·
Oj, vilken skillnad! Visst är det en sjuk känsla att ha två fasta bröst som sitter där dem ska!?! Har själv gjort lyft och förstoring =) Grattis!!
Vilka fina bröst, ser ju redan kanonbra ut, grattis!!! Tog du bort lite av din egna vävnad? Har du bakomplacering?