Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

1 dags bild! Motiva 550 & 625

Bröstförstoring

Tog en bild på mina nya bröst i fredags när jag kom hem ifrån OP som jag glömde ladda upp.

Motiva, runda, High profile, textuerade i strlk 550 & 625 cc.
Finns förebilder på min sida om någon vill se :)
Edit: Ser väldigt svullen ut över hela magen på bilden, är inte så normalt 😇
25

Sortera efter

maja2

maja2

Kvinna ·

Sylvanas skrev:

maja2 skrev:

Sylvanas skrev:

tin skrev:

Dom där kommer bli riktigt snygga när dom format till sig lite :) Tog du ergonomix eller silk surface?

Vet inte riktigt vad ergonomix eller silk surface är tyvärr. 
Fick väldigt lite info om vilka sorts implantat jag faktiskt har, vet bara att dom är maxfyllda och det jag skrivit :)

det står på kortet du fått från kliniken, garatikortet på implantatet

Jag är väldigt säker på att jag inte fick ett sådant kort. Har endast massor med informationspappren sedan 2 broschyrer om Silimed & Motiva!

det ska du be att få, man brukar få det även fast man inte frågar. Där står  nr på implantatet om det ev skulle hända nått med det. Patient warranty card, Motiva ID står det på det.. lila ser ut som ett vanligt kort, typ bankomat, id kort. Du ska absolut se till att få det kortet. kortet täcker kostnader bla ruptur och och kapsel 3,4. även om man litar på sin kirurg, kan allt hända.. då är det bra att ha

Gilla
LuMa0399

LuMa0399

Kvinna ·

Sylvanas skrev:

LuMa0399 skrev:
Sylvanas skrev:

LuMa0399 skrev:
Superfina! Ser du har navelpiercing - fick du plocka bort den vid op?

Ja, jag plockade bort den innan jag åkte in :)

Ok man får inte ha den i alltså! :/

Står det på ett papper man får innan att alla piercingar ska tas bort. Man får inte heller ha nagellack 😲
Oki tack
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

maja2 skrev:

Sylvanas skrev:

maja2 skrev:

Sylvanas skrev:

tin skrev:

Dom där kommer bli riktigt snygga när dom format till sig lite :) Tog du ergonomix eller silk surface?

Vet inte riktigt vad ergonomix eller silk surface är tyvärr. 
Fick väldigt lite info om vilka sorts implantat jag faktiskt har, vet bara att dom är maxfyllda och det jag skrivit :)

det står på kortet du fått från kliniken, garatikortet på implantatet

Jag är väldigt säker på att jag inte fick ett sådant kort. Har endast massor med informationspappren sedan 2 broschyrer om Silimed & Motiva!

det ska du be att få, man brukar få det även fast man inte frågar. Där står  nr på implantatet om det ev skulle hända nått med det. Patient warranty card, Motiva ID står det på det.. lila ser ut som ett vanligt kort, typ bankomat, id kort. Du ska absolut se till att få det kortet. kortet täcker kostnader bla ruptur och och kapsel 3,4. även om man litar på sin kirurg, kan allt hända.. då är det bra att ha

Konstigt om du inte fått kortet. Jag har opats på l&e 4 gånger och bytt implantat. Fått nya garantikort varje gång. Kolla igenom broshyren och se så inte kortet sitter fastklistrat i det för det gjorde det när jag la in allergan. Maila kliniken annars och fråga om dom har missat ge dig kortet

Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Hittade en liten mapp-liknande sak där kortet låg! Hade aldrig sätt det tidigare haha👍

Står så här:
Left
Vol: 550, type: Round SILKSURFACE +
Base: 13.50
Proj: 05.50
Right
Vol: 625, type: Round SILKSURFACE +
Base: 14.00
Proj: 05.70
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

tin skrev:

Rundhunden skrev:
Grattis! Så snygga! Nu när jag ser hur 625 motiva ser ut på dig så vågar jag ta 700!

Jag har 600 mentor men ska byta till 625 motiva om 2 veckor. Det kommer inte bli någon skillnad utseendemässigt så du kan kolla mina bilder om du vill få en uppfattning om hur stora ~600 är. Jag har liknande vikt som dig. Tror du bär upp 700 lätt eftersom mina 600 inte är gigantiska till min kropp trots att jag är 2dm kortare än dig ;)

Har varit inne och kikat på dina tidigare, verkligen skitsnygga! Jag ska ta 700, känns som att det kommer bli för fjuttigt på min långa kropp annars, och Patrik rekommenderade mig att ta så mycket för den look jag vill ha!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem