EeM
Kvinna ·
1 månad 800cc *bild*
Gått en månad o måste säga att jag är grymt nöjd med storlek o komplikationsfri!!:D (än sålänge) hade lite tendens till db första veckorna men försvann sedan:)
Sortera efter

twinky
Kvinna ·
Supersnygga! Ivan e grym. 👍
Gilla

EeM
Kvinna ·
Bynn: ja skillnad är det allt:) hade 500 innan ja så 300cc i skillnad är rätt stor förändring:)
Gilla

Anonym användare
Sjukt snygga!! 800 ser ju ändå inte så stort ut.. (eller är deet jag som har blivit storleksblind) :P
Gilla

EeM
Kvinna ·
Haha bra fråga;) nä de är lagom stora till min kropp :)
Gilla

Tapioeira
Kvinna ·
Grattis va fina!
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Toksnygga!! GAAAH va det är snyggt med STOOOORA bröst!!👍 Love it!!
Gilla

Sjörövare
Kvinna ·
Amen jävlar vad snygga då 🤭 Grattis!!! Du ska vara ultranöjd bruden 😉
Gilla

lime22
Kvinna ·
Ser sjukt fina och stora ut haha :)))) !!
Gilla

031112
Man ·
Fy vad snygga bröst !! Inte heller allt för tokstora och du ser ut att kunna bära upp de utmärkt. Nästan så man själv vill ha större ! Haha :)
Gilla

EeM
Kvinna ·
Tack tjejor kul o höra! :)
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
Sjukt snygga 👍
Gilla

MissFiona
Kvinna ·
Super fina! Grattis!
Gilla

December82
Man ·
Sjukt snygga måste jag säga!
Jag själv har 500cc i idag men bokat tid för op 25 jan, om 2 veckor alltså då jag ska byta från mina 500cc high parthese till 705cc ultrahigh parthese. "Baaaara" 2dl men jag hoppas verkligen att jag får mer volym och form på dem.
Jättefint resultat på dig. Hört mkt gott om Ivan. :) Dina bilder bevisar även detta.
Vilken "sort" har du tagit? Allergan? Parthese?
Gilla

EeM
Kvinna ·
Klart att med 2 dl kommer du att se skillnad!:) ja ivan är verkligen duktig sjukt nöjd med honom!:D jag har mentor högprofil då ivan jobbar bara med mentor:p
Gilla

December82
Man ·
EeM skrev:
Klart att med 2 dl kommer du att se skillnad!:) ja ivan är verkligen duktig sjukt nöjd med honom!:D jag har mentor högprofil då ivan jobbar bara med mentor:pMentor har ju köpt upp Parthese så vi borde ha samma typ iaf.
Det finns tyvärr inga high 700cc Parthese så jag måste välja mellan medium el ultrahigh. Vad skulle du ha valt om du hade dessa två att välja mellan?
Mediumet ger ju ett betydligt bredare bröst medan ultrahigh ger mer projektion och volym utåt.
Se min tråd där tabell finns och bild:
Jag vill ju ha ett större bröst som ger fin fyllighet och klyfta...
Vill ju inte ha ett avlångt bröst som jag är rädd att uhp ger. Samtidigt har jag knappt sett nån här som har medium. Dem flesta har high el ultrahigh.
Så, vad skulle du välja? :)
Gilla

EeM
Kvinna ·
Jaha de va jag ovetande om att mentor hade köpt upp dom:p ja de är svårt att veta vad man ska välja mellan då man måste tänka mkt på hur de olika implantaten blir på sin egna kropp. Jag skulle nog valt uhp tror de inte är mega stor skillnad på hp o uhp o jag har hp nu o hade även kunnat ta uhp om den möjligheten fanns:)
Gilla

silversara
Kvinna ·
Skitsnygga ; )
Vill oxå göra större bröst vartefter, men får väl lugna mig lite då mina nya bara är 6 dagar idag ; )
Gilla

EeM
Kvinna ·
Tack:) hehe jo kanske lite tidigt o göra storleksbyte så tätt inpå;)
Gilla

minis
Kvinna ·
Snyggt! Tror inte alls det ser för stort ut på dig då du är så lång :)
Gilla