Fotbollstjejen
Kvinna ·
1 vecka, 500 cc Bild
Idag har det gått en vecka sedan min operation hos Johan och jag är väldigt nöjd! Märker faktiskt stor skillnad på bara en vecka. Smärtan är kvar speciellt på morgonen samt kvällen men det blir bättre och bättre. Kan inte ta mig upp ur sängen riktigt själv än men jag dammsugade lägenheten idag och det gick bra (har en sådan lätt enhandsdammsugare som tur var behöver inte släpa runt på en klump med sladd). När jag skulle moppa golvet dock så fick jag avstå, det gjorde för ont man tar visst i mer med sina bröstmuskler i vardagliga saker än vad man tänker på. Blir fortfarande extemt trött också men det är väll medicinen, orkar hålla igång 1-2 timmar sen måste jag ta en tupplur. Svullen är man fortfarande också, ser lite gravid ut men vill man bli fin får man lida pin ett tag innan ;)
Sortera efter

PeaceFrog
Kvinna ·

Shandra
Kvinna ·

Fotbollstjejen
Kvinna ·
Åh, ska också lägga in runt 500 cc hos Johan på Bellakliniken i sommar tänkte jag! Tyvärr ser jag inga bilder än eftersom jag är bronsmedlem. Vilka implantat la du in? Motiva? :)
Du kommer inte bli besviken! Johan är grym. Jaa jag har motiva :D

Fotbollstjejen
Kvinna ·
Jaa, han är riktigt duktig och så snäll och trevlig!

ara
Kvinna ·

Anonym användare
Snygga!

shhamoone
Kvinna ·

Scarletta
Kvinna ·
vet du vad du hade för bröstbredd på dina egna bröst innan??? :)
jättefina var de btw

Fotbollstjejen
Kvinna ·
vet du vad du hade för bröstbredd på dina egna bröst innan??? :)
jättefina var de btw
hmm ingen anning men jag fick Hög profil för Johan tyckte det passade bröstbredden vet inte hur brett det är (a)
Tack så mycket! :D

Sussss76
Kvinna ·

Exziperis
Kvinna ·

Aprikos
Kvinna ·
Supersnygga redan nu! Kul! :D

Fotbollstjejen
Kvinna ·
Tack så mycket alla! :D Kom precis hem efter att ah sett en komedi på bio. Att skratta konstant i 2 timmar 1 vecka efter op mjukade upp brösten ganska bra mot stelheten! Tips

495cc
Kvinna ·

Fotbollstjejen
Kvinna ·
åh tack så mycket! (a) Längtar till dom blir mjuka dock så dom känns som ens egna bröst, nu är det inte riktigt känsel i dom och ganska hårda inte så kul!
Åh, ska också lägga in runt 500 cc hos Johan på Bellakliniken i sommar tänkte jag! Tyvärr ser jag inga bilder än eftersom jag är bronsmedlem. Vilka implantat la du in? Motiva? :)