Leoparden
Kvinna ·
1 veckas 400/425 Örjan bröst, proforma, bilder ! =)
Hej =) Tog precis bilder på mina 1 veckas nya bröst =) är jättenöjd hittills och det känns hur grymt som helst! Höll på att dö de första 4 dagarna och trodde aldrig att jag skulle kunna gå inom 2 veckor hahah. Mår bra idag, har bara lite ont ibland, mest stygn som kliar.
En sak som jag är liiiite orolig över är att det känns som att vecket på mitt vänsta bröst är längre ner än högra, frågan är om den högra kommer ramla ner lite, eller om det kommer att förbli så. Inte värsta grejen egentligen, men kan vara bra att veta ifall någon haft liknande i början=)
En anna sak är att jag har lite "rippling" i klyftan, syns på mitt vänstra bröst, tror ni det kommer gå till sig?
kram på bästa tjejer! =)
Sortera efter

Sockervadd
Kvinna ·

Leoparden
Kvinna ·
Tack så mycket =D Ska bli spännande och se utvecklingen på dem två =D

Frallz
Kvinna ·
Va fina!!!! Va skönt att höra att det blirbättre..jsg har så in i bombens ont!

Annaas
Kvinna ·

Leoparden
Kvinna ·
Tack!! =) De känns dock inte så stora som jag trodde att de sulle bli =) Typ när jag kollar på andras 400/425or så ser de mycket större ut hahaha =D
Du kommer att överleva du med, dina bröst ser jättefina ut redan =D

Leoparden
Kvinna ·
Taack snälla :D :D Vad roligt att höra =D blir helt glad =)

Frallz
Kvinna ·
Tack!! =) De känns dock inte så stora som jag trodde att de sulle bli =) Typ när jag kollar på andras 400/425or så ser de mycket större ut hahaha =D
Va bra då vet jsg att det kommer gå över! Ett tag funderade jag på om det verkligen skulle göra såhär ont! !!
Åååå tack fina du, va glad jag blir!!
Våra bröst blir nog större när dom e klara ;)

Leoparden
Kvinna ·
Va bra då vet jsg att det kommer gå över! Ett tag funderade jag på om det verkligen skulle göra såhär ont! !!
Hahah =D I know!!! så stört! jag trodde typ itne att det skulle göra sååå ont, som alla säger så är det ju "träningsverk" och jag har varit gymnast i 13 år så jag vet ju hur hemsk träningvärk känns.. jag trodde helt på riktigt i 4 dagar att mina revben var brutna, jag tänkte till och med begära röntgen hahaahaha!!!!!
jag vet faktiskt inte om mina bröst blir större.. vore ju nice ;)

Frallz
Kvinna ·
Hahah =D I know!!! så stört! jag trodde typ itne att det skulle göra sååå ont, som alla säger så är det ju "träningsverk" och jag har varit gymnast i 13 år så jag vet ju hur hemsk träningvärk känns.. jag trodde helt på riktigt i 4 dagar att mina revben var brutna, jag tänkte till och med begära röntgen hahaahaha!!!!!
jag vet faktiskt inte om mina bröst blir större.. vore ju nice ;)
Haha förstår precis vad du menar!!! Skönt ändå att jag ibte är ensam om den här smärtan! Trodde det blivit nått fel typ! jag har tänkt att jag har fått muskelpåverkan! Men sen kommer jsg på att det nog ibte ksn gå så fort och att kroppen måste vänja sig med attdet är nått nytt där; )
Nej precis det går inte att flreställa sug smärtsn, så blir så arg på dom som INTE har opat sig och säger, ja men du får ju räkna med att det gör ont. Va trodde du att det skulle glra??
Dåblur jag irriterad åvill typ slå dom. Haha.
Tror dom blir större när dom lagt sig tillrätta ;) eftrr typ 3 månader :b

Frallz
Kvinna ·
Och btw älskar att mina fingrar är för stora för min platta ;) hoppas du fattar ändå, de flesta s:en ska vara a ;)

Vivalaboobs
Kvinna ·

Vivalaboobs
Kvinna ·

lillanna
Kvinna ·

Susie78
Kvinna ·
Jättefina o naturliga! Man skulle aldrig kunna gissa att du lagt in såpass mkt, mina 275 ser större ut *L* Jag tror det rättar till sig ang ena längre ner än det andra, mitt ena ligger fortf efter det andra och läkaren sa det ofta är så! :-)

Leoparden
Kvinna ·
Haha förstår precis vad du menar!!! Skönt ändå att jag ibte är ensam om den här smärtan! Trodde det blivit nått fel typ! jag har tänkt att jag har fått muskelpåverkan! Men sen kommer jsg på att det nog ibte ksn gå så fort och att kroppen måste vänja sig med attdet är nått nytt där; )
Nej precis det går inte att flreställa sug smärtsn, så blir så arg på dom som INTE har opat sig och säger, ja men du får ju räkna med att det gör ont. Va trodde du att det skulle glra??

Leoparden
Kvinna ·

Leoparden
Kvinna ·
Jättefina o naturliga! Man skulle aldrig kunna gissa att du lagt in såpass mkt, mina 275 ser större ut *L* Jag tror det rättar till sig ang ena längre ner än det andra, mitt ena ligger fortf efter det andra och läkaren sa det ofta är så! :-)

Frallz
Kvinna ·
Ja man blir ju det! Jag mådde bättre imorse så tog mig ner på stan en sväng... vilket jag tydligen inte orkade.. fick ont och vary lite snurrig.... inatt har jag drömt massa mardrömmar, och pratat i sömnen en massa! Tror det är på grund av tramadolen....