PowerS
Kvinna ·
10,5 timmar kvar! Jag kan inte sova!
Shit, vad fort tiden har gått, inser jag nu. Jag ska opereras om 10,5 timmar! WAAAA! :-D
Är glad, nervös, orolig, förväntansfull, ALLT SAMTIDIGT!
Nån som vill prata av sig om allt möjligt!? :-) Vet inte vart jag ska ta vägen! Haha!
Sortera efter

Anonym användare

PowerS
Kvinna ·
Tack ! :-D
Johannes Arnason heter han. De som jobbar där kommer bl. a. från Akademikliniken så det känns bra :-)
De verkar jättebra där! :-) Men det återstår att se ju, hehehe

Anonym användare
Som jag förstått det så sover man inte över där? Efter hur många timmar får man åka hem?

Boobydoll
Kvinna ·
Förstår att du är uppe i varv, det har redan blivit svårare för mig att somna ( har 23 dygn kvar haha!) men dom gånger jag har haft en stor dag som väntat har det gått så mycket enklare när jag har sovit ordentligt. Hoppas att du somnar snart och att allt går som smort! Vi är alla spända på att få höra och se resultatet sen! Jag håller tummarna! 👍

PowerS
Kvinna ·
Jag ska sova över ett dygn. Man får välja själv om man vill eller ej. Hela alltet gick på 45000:- inräknat kapselförsäkring och övernattning :-)

PowerS
Kvinna ·
Jag kan aldrig sova när det är något stort på gång! Har sömnsvårigheter i normala fall också dessutom :-(

kottbitten
Kvinna ·
Vad avis jag vart nu!!! Lycka till!!! 👍

Anonym användare
Lycka till!! :D

PowerS
Kvinna ·
TACK :-D
Jag önskar dig all lycka till!! :)
Du får skriva sen om hur det gått!!
Vem ska opa dig?
Har haft tankar på att välja Tereskliniken, för jag bor ganska nära.. men vet inte så mkt om den!