xxfinxx
Kvinna ·
1050 cc, har mitt implantat spruckit? "Bild
Jag opade mig ca 8 mån sen, 1050 cc. Igår morse noterade jag att mitt högra bröst har helt ändrat form jmf med dagen innan, och det vänstra bröstet naturligtvis. Det ser ut som en ballong som luften gått ur. Det är plattare och mycket mjukare. Hela bröstet känns annorlunda. Konturen är inte längre rund. (Se på utsidan av brösten på bilden.) När jag lägger mig rör det sig inte åt sidan som andra brösten utan "flyter långsamt dit". Det är en tydlig skillnad. I och med att dom är så pass stora har jag väldigt klart för mig hur dom ser ut och känns och rör sig .... Idag började det göra ont i det högra bröstet. Kan det ha rupturerat? Finns det någon som har erfarenhet av det? Hjälp!
Sortera efter

xxfinxx
Kvinna ·

xxfinxx
Kvinna ·

stilettogirl
Kvinna ·
följer

xxfinxx
Kvinna ·

Tjej 1982
Kvinna ·

Bosse
Kvinna ·
Följer, Hoppas allt verkligen löser sig och att det inte är något allvarligt! <3

blondie123
Kvinna ·
Följer också din resa och hoppas på att allting går bra. Tycker verkligen synd att receptionisten inte ser mer allvarligt på saken. Tycker att det är någonting du ska berätta för Johan. Har du försökt ringa mia på hennes akutnummer?
Hon kanske är mer vettig att prata med än receptionisten.
Jag har jour kortet här hemma så skriver Mias nummer - 073 500 11 77
Hennes mail är [email protected]
Vet inte om det är till någon hjälp men de kanske är bättre än ingenting.

Jordgubben82
Kvinna ·

madeleinep
Kvinna ·

xxfinxx
Kvinna ·

xxfinxx
Kvinna ·

Tjej 1982
Kvinna ·

danonino
Kvinna ·
Hoppas att det löser sig! Det är så mycket bättre när man får prata med Johan eller Mia, receptionisten är inte så bra tyvärr...

tyson
Kvinna ·