Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jole

Jole

Kvinna ·

1050cc

Bröstförstoring

Hej alla! Mina fickor ska korras, och har funderat på att byta även implantat vid samma tillfälle. Ni som har 925cc eller 1050cc, hur upplever ni implantaten? Anledning varför jag tänkt byta mina 725cc, är för att få mer överpol. Men det känns så himla stort så är ytterst osäker. Tack för svar! =)

4

Sortera efter

Roséringen

Roséringen

Kvinna ·

Jag har nyligen bytt från 615 cc till 1050 cc och jag var lite orolig att det skulle bli för stort, men det blev det inte alls. Jag är supernöjd och jätteglad att jag vågade ta 1050.
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Roséringen skrev:

Jag har nyligen bytt från 615 cc till 1050 cc och jag var lite orolig att det skulle bli för stort, men det blev det inte alls. Jag är supernöjd och jätteglad att jag vågade ta 1050.

Tack för svar! =) Såg jättefint ut på dig! Hur stor skillnad upplever du från dina 615? Känns dom tyngre? Jag hoppas att jag vågar också köra på 1050! Vill så gärna ha liksom "push up" effekten utan BH ;-)
Gilla
Roséringen

Roséringen

Kvinna ·

Jole skrev:

Roséringen skrev:

Tack för svar! =)
Såg jättefint ut på dig!
Hur stor skillnad upplever du från dina 615?
Känns dom tyngre?
Jag hoppas att jag vågar också köra på 1050!
Vill så gärna ha liksom "push up" effekten utan BH ;-)

Tack! :) De känns helt klart större. Har mer på utsidan och upptill, precis som jag ville ha, men de känns inte särskilt mycket tyngre än de jag hade. Väljer du mellan 925 och 1050 så ta de större.
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Roséringen skrev:

Jole skrev:

Roséringen skrev:

Tack för svar! =)
Såg jättefint ut på dig!
Hur stor skillnad upplever du från dina 615?
Känns dom tyngre?
Jag hoppas att jag vågar också köra på 1050!
Vill så gärna ha liksom "push up" effekten utan BH ;-)

Tack! :)
De känns helt klart större. Har mer på utsidan och upptill, precis som jag ville ha, men de känns inte särskilt mycket tyngre än de jag hade.
Väljer du mellan 925 och 1050 så ta de större.

Låter precis så som jag vill ha det! Mer överpol och sideboob med en djup klyfta! =) Kommer nog köra på 1050 isf!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem