Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bullarna profilbild

Bullarna

Kvinna ·

13 dec, 2015

1050cc och stor bukplastik. BILDER! 3 dagar - vad tycker ni?

Bukplastik

nu har det gått 1 vecka snart och jag mår toppen! Har knappt ont och allt läker fint! Är super nöjd än så länge. Vad tycker ni?

14

Sortera efter

hundtjejen

Kvinna ·

14 dec, 2015

Lite svårt att se men om du är nöjd så är det ju toppen. Jag hade tyckt att brösten är för stora men vi vill ju alla ha lite olika storlekar.
Gilla

SvenssonA

Kvinna ·

14 dec, 2015

Hur blir brösten i kläder? Jag är inne på 800 cc och vill även kunna dölja dem.

Gilla

marlin

Kvinna ·

14 dec, 2015

Ser fint ut. Jag lägger ingen värdering i ditt val av implantat, men brösten ser "välmående" ut.

Hur känns magen? Det ser fint ut. Snittet ligger rätt så likt som mitt vilket jag tycker är väldigt fint!

Gilla

hundtjejen

Kvinna ·

14 dec, 2015

Ursäkta, jag menade inte att lägga en negativ värdering. Ser nu att det kan uppfattas så. Vi ser alla olika ut och vi är ute efter olika resultat vilket är kul. Jag lade in 500 cc och är nu så tveksam på om det blev för stort för mig.
Gilla

mrs_uppsala

Kvinna ·

14 dec, 2015

Det ser fantastiskt ut! Vackra former! Du ser verkligen smal ut! Har du fått ont i ryggen efter operationen? Jag kan inte få ordning på hållningen utan går som en tant och har smärtor i rygg så fort jag knäpper upp min gördel!
Gilla

hundtjejen

Kvinna ·

14 dec, 2015

Min rygg är hemsk! Jag får kramp i nedre delen av ryggen så fort jag försöker gå eller stå. Har väldigt böjd hållning. Hur mycket rör du dig på en dag mrs Uppsala?
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

15 dec, 2015

Hur länge sen opererades du? Jag mår galet bra! Går utan problem sen 1 dag tillbaka. Inte ont.. sover på sidan osv. Ska ta stygnen i naveln på torsdag
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

15 dec, 2015

Ingen fara
Gilla

mrs_uppsala

Kvinna ·

19 dec, 2015

Två veckor snart sen operation. Går en promenad om dagen och sen går jag runt hemma! Känns som jag blivit två cm kortare efter operationen, kan inte sträcka ut mig!
Gilla

hundtjejen

Kvinna ·

19 dec, 2015

Jag opererades för 9 dgr sen och går nu lite bättre men att ta sig ut känns som en bit bort. Ska ta stygnen på måndag så då får jag känna hur det känns att gå ute. Sista två dagarna har jag gått lite mer upprätt och hoppas det snabbt kan bli ytterligare ett steg upp.
Gilla

MonniM

Kvinna ·

05 jan, 2016

Sätter i mina 1050cc om 3 v . Har du framför ?
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

05 jan, 2016

Och jag får mina 1050 på tisdag den 12/1 :)
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

13 jan, 2016

Älskar mina bröst!! Dessa implantat är 100 gånger bättre än mentor! Super nöjd!! Lycka till tjejer
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

13 jan, 2016

Jag är oxå supernöjd!! 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem