Johannna
Kvinna ·
06 feb, 2019
1050cc på kort tjej
Hej! Jag har bokat operation den 6/3 och bestämt mig för motiva 1050cc. Nu har jag börjst vela och är rädd att de kommer bli alldeles för stort. Jag är 157 cm. Vill att de ska bli stora men de får inte se dumt ut. Någon som är kort och har så stora implantat?
Sortera efter

Snöflinga123
Kvinna ·
06 feb, 2019

Barbiedocka
Kvinna ·
06 feb, 2019

gasp
Kvinna ·
06 feb, 2019

Syltan
Kvinna ·
06 feb, 2019

juliestar
Kvinna ·
06 feb, 2019

Tjenix
Kvinna ·
06 feb, 2019

Johannna
Kvinna ·
07 feb, 2019

Marina
Kvinna ·
07 feb, 2019
För du ska leva med dem, det går inte att ta ut dem för att det inte passar "just då". Oavsett vad man anser att folk har rätt att ha åsiker om, så har de det. Det kan vara tufft att vara den som ska "ta striden", så gör dig själv tjänsten att känna in detta i förväg. Känns det bara kul, så har du ju svaret sen.
De flesta som förstorar brösten har implantat på mellan 350 och 600 cc, skulle jag säga. Du är betydligt kortare än genomsnittet, vilket betyder att ett implantat som ser måttligt ut på en medellång tjej ser större ut på dig. Så skaffa inte 1050 cc utan att ha tänkt igenom det noga.
Det är också större risk för komplikationer med stora implantat. Jag tycker ofta man ser att det blivit problem med oönskad form, de blir för tunga för vävnaderna och drabbas av bottoming out, eller de trycks till lite kantigt - det blir inte alltid de fina, välformade K-kupor man tänkt sig. Men visst, det kan givetvis gå bra. Jag är bara en aning skeptisk och tror faktiskt att du i längden skulle bli nöjdare med mindre implantat.

Johannna
Kvinna ·
07 feb, 2019

Barbiedocka
Kvinna ·
08 feb, 2019

Johannna
Kvinna ·
08 feb, 2019

B-ruden
Kvinna ·
08 feb, 2019

Johannna
Kvinna ·
08 feb, 2019

B-ruden
Kvinna ·
09 feb, 2019

Johannna
Kvinna ·
09 feb, 2019

Cherry19
Kvinna ·
09 feb, 2019

Marina
Kvinna ·
09 feb, 2019
Enl min erfarenhet ska man alltid ta lite mer än vad man vill ha för att få ”rätt” resultat i slutändan.
Har en bild i mitt galleri, kolla så får du se 900vs1500cc.
Detta stämmer delvis - inte för alla dock. Vi har en undersökning under menyn POF-sidor som ni kan ta del av, där 114 tjejer svarat om hur de upplever storleken när de läkt klart. Det är trots allt nästan en av fyra som antingen fick större bröst än hon trodde eller ångrar att hon inte valde mindre trots allt. Jag skulle gissa, även om det inte framgår, att en större del av dessa är tjejer som valt implantat i det större storleksspannet...
JOhanna, du behöver uppnå silvermedlemskap innan du ser avklädda bröstbilder. När du gör det, så filtrera fram bröstbilder på 900 - 1200 cc eller så unde rmenyn Bilder, så kan du ju se vad du tycker. Med lite tur har uppladdarna angivit sin längd och vikt också. Glöm inte kolla efter andelen av dem som fått problem nånstans längs vägen.

Johannna
Kvinna ·
10 feb, 2019
Har lagt i 1050. Tycker inte ristestestet alls ger rättvis bild.

Cherry19
Kvinna ·
10 feb, 2019

Aia
Kvinna ·
10 feb, 2019