Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
carromedk

carromedk

Kvinna ·

10dagars 380cc bröst *bronsbild*

Bröstförstoring

Yeeah!! Jag kan fortfarande ha min favorräningsbh!!!!!:-D Fick förlänga banden så långt det gick bara:-P Har provat alla bikiniöverdelar med, o kunde faktiskt ha 1! (Som för övrigt va för stor innan op) Köpte även en bikini i somras (va tvungen o köpa överdel med samtidigt dp det Var ett set, och den separata underdelen va slut.) O när jag fick hem den o provade överdelen va den aaaalldeles för stor!! (Skulle ju bara ha underdelen så det gjorde inget) o nör jag provade den igår så va överdelen FÖR LITEN! :-D haha.. Dom fyller idag tio dagar gamla! Såååå lycklig är jag!!

17

Sortera efter

carromedk

carromedk

Kvinna ·

Saknar magrutorna dock!! JAG VILL TRÄÄÄNAAAA!!!
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

carromedk skrev:
Oj men försvann dom så fort, på 1 1/2 vecka??❤️
Gilla
tuttsanna

tuttsanna

Kvinna ·

Superfina tuttar! :) grattis
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Opticruise skrev:
carromedk skrev:
Tränade ju inte fem dar innan op heller så det blir två veckor.. Hade inte jättetydliga men jag såg iaf tränad ut... Man har verkligen sett skillnad på innan o efter op när det gäller hur kroppen ser ut!
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

tuttsanna skrev:
Superfina tuttar! :) grattis
Tack! Såg precis att vi hade konsultation och operation exakt samma dag På clinic strömstad! ! Vllka tider va du där?:-D
Gilla
Kushikimeka

Kushikimeka

Kvinna ·

Rutorna är väl kvar där under! ;)

Men är de inte som så att man är/blir lite svullen efter operation, hela kroppen?
Har för mig jag läste något om de. :)
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Kushikimeka skrev:
Rutorna är väl kvar där under! ;)

Men är de inte som så att man är/blir lite svullen efter operation, hela kroppen?
Har för mig jag läste något om de. :)
Jo dom ligger där under nånstans:-) Behöver dock träning för atr få fram dom igen:-P Joo, min mage va jättesvullen en vecka efter op.. börjar lägga sig nu.. eller.. Började lägga sig i lördags iaf.
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Grattis :)) Kul med fler nöjda från Clinic Strömstad :)
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

carromedk skrev:
Opticruise skrev:
carromedk skrev:
Tränade ju inte fem dar innan op heller så det blir två veckor.. Hade inte jättetydliga men jag såg iaf tränad ut... Man har verkligen sett skillnad på innan o efter op när det gäller hur kroppen ser ut!
Aaa man samlar ju på sig en del vätska.. :)
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Jättefina!

Vet du om Clinic Strömstad kan lägga framför om man vill ha det?? Har hört gott om kliniken och jag bor inte så jättelångt från Strömstad men vill ha framför muskeln.
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Ja, han sa att han kunde lägga framför om jag ville.. :-)
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Åh vad bra! :)

Lutar helt klart åt att göra det hos honom då.

Men är det något du har varit mindre nöjd med?
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Nej jag är supernöjd m den kliniken!!:-D Kände mig väldogt trygg o allt sånt där:-) Tillomed pojkvännen, som körde dit mig, tyckte dom va duktiga o trevliga Och tyckte också det kändes tryggt:-) ..brösten har inte satt sig riktigt än dock.. o började mjukna För två dar sedan typ... sp det kommer kanske snart:-)
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Det bästa är att boka en tid för konsultation
Gilla
Zafir78

Zafir78

Kvinna ·

Snygga!!! Du kan ju träna magen utan att anstränga dej så mycket. :-)
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

ser bra ut =D hade också 380 cc innan =) och träning är ju en färskvara så muskler försvinner rätt snabbt och efter op är man ju lite svullen!
Gilla
partikeln

partikeln

Kvinna ·

Ser jättebra ut! Kan inte vara så svårt att få tillbaka magrutorna när man knappt har nått fett som du! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem