Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
jjm26

jjm26

Kvinna ·

10v bröst 425cc *bild*

Bröstförstoring

Hej! Tänkte bara slänga upp en bild på mina bröst som är idag 10v o 3dagar om de är någon som är nyfiken hur 425cc kan se ut :D

22

Sortera efter

Blondabelles

Blondabelles

Kvinna ·

Superfina!! Love them :D
Gilla
Me86

Me86

Kvinna ·

Perfekta är dom! :-)

Hur känns det?

Gilla
carrotcake

carrotcake

Kvinna ·

Superfina verkligen! :) Grattis!

Gilla
LillaL

LillaL

Kvinna ·

Wow, jättefina!! :D 

Gilla
Jojja

Jojja

Kvinna ·

Skitsnygga!! :D
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Tack så mycket!! :D Dom känns som mina egna, jag sover på sidan/nästan på mage ibland utan att de känns konstigt. Jag känner hur det blir mjukare och mjukare för varje dag som går :D och jag är så glad att jag tog beslutet och gjorde det, ångrar bara att jag inte gjorde de tidigare ;)
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

Supersnygga! Vad stort 425 var på dig trots att du är lång.
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Tack! :D När jag var på konsultation så sa Örjan att längden har inget betydelse utan det är omkretsen runt bröstkorgen. För jag hade läst här på forumet att om man är lång så "försvinner" det cc. Så när jag sa de till han så typ dumförklara han mig haha och han hade nog rätt ändå :D
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litet
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Fyfan va snygga bröst å grymt snygg kropp nu blev jag inte alls avundsjuk :-( kram
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Rundhunden skrev:
Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litet
ja det är riktigt svårt, jag sa till min kirurg att jag ville ha stora men naturliga samtidigt. Och då blev det 425cc mentor mjuk hp. Jag valde att lita på kirurgen eftersom han vet vad han pratar om. Men lycka till! :) har du något aning om vad du vill ha?
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Vonkan skrev:
Fyfan va snygga bröst å grymt snygg kropp nu blev jag inte alls avundsjuk :-( kram
Men åh vad glad jag blir , tack så mycket! :D var in och kika in dina bröst, riktigt snygga!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hihi tack fast långt ifrån hur snygga dina bröst är :-) hur har du fått en sån snygg kropp kram kram
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
ja det är riktigt svårt, jag sa till min kirurg att jag ville ha stora men naturliga samtidigt. Och då blev det 425cc mentor mjuk hp. Jag valde att lita på kirurgen eftersom han vet vad han pratar om. Men lycka till! :) har du något aning om vad du vill ha?
Jag vet inte riktigt ännu, jag har provat med ristestet och då funderar jag kring 500-600. Men har precis varit gravid så väger just nu några kilo mer än vanligt, så när jag blir smal igen kanske 500/600 känns alldeles för stort. Ska förhoppningsvis hunnit gå ner det mesta till konsultationen. Vill också ha stora men proportionerliga. Ditt resultat är typ mitt drömresultat!!
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Rundhunden skrev:
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
Jag vet inte riktigt ännu, jag har provat med ristestet och då funderar jag kring 500-600. Men har precis varit gravid så väger just nu några kilo mer än vanligt, så när jag blir smal igen kanske 500/600 känns alldeles för stort. Ska förhoppningsvis hunnit gå ner det mesta till konsultationen. Vill också ha stora men proportionerliga. Ditt resultat är typ mitt drömresultat!!
Jag tycker du ska förklara för kirurgen precis som du skrev här, han vet nog exakt vad du är ute efter. Åh tack så mycket, jag blir så glad att få höra de :D om de är ditt dröm resultat så får du ta med bilden och visa om vill! Kram
Gilla
jjm26

jjm26

Kvinna ·

Vonkan skrev:
Hihi tack fast långt ifrån hur snygga dina bröst är :-) hur har du fått en sån snygg kropp kram kram
Tack för de fina orden! :D har mejlat dig nu om lite tips :d Kram
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Tack gumman jag läste precis :-D kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Wow vilken snygg kropp du har! Och vilka bröst, dom ser alldeles perfekta ut. Vad sugen jag blev på att operera mina nu. Längtar så mycket tills december :D hur har du fått en sån otroligt snygg kropp?
Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

Supersnygga :-)
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
Jag tycker du ska förklara för kirurgen precis som du skrev här, han vet nog exakt vad du är ute efter. Åh tack så mycket, jag blir så glad att få höra de :D om de är ditt dröm resultat så får du ta med bilden och visa om vill! Kram

Tack vad snällt, det ska jag göra!👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem