jjm26
Kvinna ·
10v bröst 425cc *bild*
Hej! Tänkte bara slänga upp en bild på mina bröst som är idag 10v o 3dagar om de är någon som är nyfiken hur 425cc kan se ut :D
Sortera efter

Blondabelles
Kvinna ·
Superfina!! Love them :D
Gilla

Me86
Kvinna ·
Perfekta är dom! :-)
Hur känns det?
Gilla

carrotcake
Kvinna ·
Superfina verkligen! :) Grattis!
Gilla

LillaL
Kvinna ·
Wow, jättefina!! :D
Gilla

Jojja
Kvinna ·
Skitsnygga!! :D
Gilla

jjm26
Kvinna ·
Tack så mycket!! :D
Dom känns som mina egna, jag sover på sidan/nästan på mage ibland utan att de känns konstigt. Jag känner hur det blir mjukare och mjukare för varje dag som går :D och jag är så glad att jag tog beslutet och gjorde det, ångrar bara att jag inte gjorde de tidigare ;)
Gilla

Rundhunden
Kvinna ·
Supersnygga! Vad stort 425 var på dig trots att du är lång.
Gilla

jjm26
Kvinna ·
Tack! :D När jag var på konsultation så sa Örjan att längden har inget betydelse utan det är omkretsen runt bröstkorgen. För jag hade läst här på forumet att om man är lång så "försvinner" det cc. Så när jag sa de till han så typ dumförklara han mig haha och han hade nog rätt ändå :D
Gilla

Rundhunden
Kvinna ·
Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litet
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
Fyfan va snygga bröst å grymt snygg kropp nu blev jag inte alls avundsjuk :-( kram
Gilla

jjm26
Kvinna ·
Rundhunden skrev:
Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litetGilla

jjm26
Kvinna ·
Vonkan skrev:
Fyfan va snygga bröst å grymt snygg kropp nu blev jag inte alls avundsjuk :-( kramGilla

Vonkan
Kvinna ·
Hihi tack fast långt ifrån hur snygga dina bröst är :-) hur har du fått en sån snygg kropp kram kram
Gilla

Rundhunden
Kvinna ·
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litetGilla

jjm26
Kvinna ·
Rundhunden skrev:
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:

jjm26
Kvinna ·
Vonkan skrev:
Hihi tack fast långt ifrån hur snygga dina bröst är :-) hur har du fått en sån snygg kropp kram kramGilla

Vonkan
Kvinna ·
Tack gumman jag läste precis :-D kram
Gilla

Anonym användare
Wow vilken snygg kropp du har! Och vilka bröst, dom ser alldeles perfekta ut. Vad sugen jag blev på att operera mina nu. Längtar så mycket tills december :D hur har du fått en sån otroligt snygg kropp?
Gilla

Carmen
Kvinna ·
Supersnygga :-)
Gilla

Rundhunden
Kvinna ·
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
jjm26 skrev:
Rundhunden skrev:
Aha!! Tack vad bra att veta, jag är också lång och tycker det är så svårt med vad som kommer att bli för stort/för litetTack vad snällt, det ska jag göra!👍
Gilla