Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cloy

Cloy

Kvinna ·

11 dagar bröst, anatomiska 295&280, *bilder*

Bröstförstoring

Boobies blir bättre för var dag som går och känner mig redan så glad, ska bli spännande att se resultatet och framförallt gå ut och handla nya underkläder, avd jag längtar 👍

19

Sortera efter

Nervo

Nervo

Kvinna ·

Verkligen jättefina!!
Gilla
Plattfall

Plattfall

Kvinna ·

Jätte fina Cloy! Härligt pigga!
Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

Tack så jättte mycket Nervo! Var inne och kikade på dina bilder nyss och du har jätte fina bröst, passar verkligen din kropp! Spännande att se vad man hamnar på för storlek :)

Gilla
Ellelil

Ellelil

Kvinna ·

De är verkligen sååå fina! Hoppas att mina blir precis som dina :)
Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

Tack så jätte mycket , du har ju riktigt snygga bröst👍

Gilla
Tuttmamman

Tuttmamman

Kvinna ·

Wow! Dom är verkligen så himla fina!!!
Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

Åååh tack vad gullig du är, dina kommer bli toppen! Känns ju som vi har liknande utgångsläge och samma kirurg så du kommer säkerligen bli nöjd, övertygad :D

Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

Cloy skrev:

Tack så jättte mycket Nervo! Var inne och kikade på dina bilder nyss och du har jätte fina bröst, passar verkligen din kropp! Spännande att se vad man hamnar på för storlek :)

Tack vad gullig du är! Ja nu vill man ju börja köpa bh:ar!! Spännande! Har du tagit stygnen redan?
Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

Tack och detsamma till dig tuttmamman :) 

Nervo - Jag var där på återbesök i tisdags, då tog dom bort "tejp-bandaget" och kollade såret, men stygnen jag har ramlar tydligen bort av sig själv så dom kommer inte ta bort stygnen. Hur är det för dig? kommer dom ta bort stygnen? :)
Gilla
gamerdream

gamerdream

Kvinna ·

boobiiiies :D <3

Gilla
Nonnisen

Nonnisen

Kvinna ·

Jätte fina verkligen. Rätt stora för att inte ha mer gram.
Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Superfina! :-)
Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

😀😀😀 Tack tjejer 👍

Tycker också dom känns stora, eller jag var nog inte förberedd att dom skulle bli såhär stora, även fast jag inte har någon egen vävnad. Men jag antar att dom kommer gå ner lite i storlek, eller? Även hört tjejer som berättar att brösten snarare blir större efter ett tag 😲 Hur är det egentligen med den saken? 😲
Gilla
Plattfall

Plattfall

Kvinna ·

Cloy skrev:

😀😀😀 Tack tjejer 👍

Tycker också dom känns stora, eller jag var nog inte förberedd att dom skulle bli såhär stora, även fast jag inte har någon egen vävnad. Men jag antar att dom kommer gå ner lite i storlek, eller? Även hört tjejer som berättar att brösten snarare blir större efter ett tag 😲 Hur är det egentligen med den saken? 😲
Vet du vad, det undrar jag med! Vissa säger si andra säger så. Jag hoppas att mina går år det större hållet ;)
Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

Cloy skrev:

Tack och detsamma till dig tuttmamman :) 

Nervo - Jag var där på återbesök i tisdags, då tog dom bort "tejp-bandaget" och kollade såret, men stygnen jag har ramlar tydligen bort av sig själv så dom kommer inte ta bort stygnen. Hur är det för dig? kommer dom ta bort stygnen? :)
Okej! Skönt! Jag ska till kliniken den 29/2 och ta bort mina. Det har då gått tre veckor. Längtar att slippa dom.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina! Grattis! 😀

Gilla
Cloy

Cloy

Kvinna ·

Men guh vad gulliga ni är tjejer ! Tack!
Gilla
Maja24

Maja24

Kvinna ·

Längtar så tills jag blir silvermedlem och kan se dina bilder :) Har nämligen valt samma storlek och ska opereras i dec!!
Gilla
Hästtjej

Hästtjej

Kvinna ·

Grattis! Ser så naturliga och snygga ut!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem