enceson
Kvinna ·
15 mar, 2016
11 Dagars Motiva Ergonomix 265cc *BILDER*
BröstförstoringHej alla!
Sortera efter
jurassicunicorn2
Kvinna ·
15 mar, 2016
Sassy32
Kvinna ·
15 mar, 2016
nervgift
Kvinna ·
15 mar, 2016
Verkligen jättefina!!
Orange
Kvinna ·
15 mar, 2016
Jättefina, och perfekt storlek på dig!
Ellelil
Kvinna ·
15 mar, 2016
Crizal
Kvinna ·
16 mar, 2016
gamerdream
Kvinna ·
16 mar, 2016
åååh så fina dem e :) så kul du är nöjd!!!
enceson
Kvinna ·
16 mar, 2016
Tack så mycket allihopa, så himla roligt att höra!! 👍 Har haft en såå himla bra upplevelse så kan inte vara annat än nöjd. Hade aldrig något speciellt ont så var uppe och var som vanligt redan dag ett, och allt har gått superbra hitills. Jag som var såååå nervös för komplikationer mm, så lycklig! :D
Aifo
Kvinna ·
16 mar, 2016
Verkligen ett fint resultat! Och så kul att läsa att du har haft en så positiv upplevelse. Lätt att bli orolig ibland när man läser om alla som blivit missnöjda på något sätt.
enceson
Kvinna ·
16 mar, 2016
Uppdaterade inlägget med ytterligare en bild :)
Ohana
Kvinna ·
16 mar, 2016
enceson
Kvinna ·
16 mar, 2016
Jo det kan jag fixa :)
Ohana
Kvinna ·
17 mar, 2016
enceson
Kvinna ·
17 mar, 2016
Förstår det, det är så himla svårt med storleken, för det ser ju olika ut på alla och beroende på hur mkt vävnad man har innan. (Jag var helt platt).
Jag fick prova implantat på kliniken, och 265 kändes bäst. Sen försökte jag att inte fundera mer över det även om jag såklart började vela, men jag tror aldrig man blir helt säker lixom. Jag försökte tänka att det iallafall blir bättre än vad det är nu haha.
Jag tror nog du kan ta demi med gott samvete -mina putar inte mycket tycker jag, och hade gärna haft liiite till. Men kan också vara att man blir lite bild, jag kollar flera timmar på dem varje dag haha, kan inte sluta! Jag är iallafall jättenöjd, och ingen kommer någonsin kunna se att jag har opererat mig, åtminstonde inte med kläder på :)
Men mini blir nog jättebra också, jag funderade på det ett tag med. Tror inte någon annan kommer se någon skillnad på om du väljer demi eller mini eftersom skillnaden i put bara är några på milimeter :)
Filippa
Kvinna ·
04 feb, 2017
Ceutical123
Kvinna ·
18 maj, 2018
Marina
Kvinna ·
18 maj, 2018
sjufemnoll
Kvinna ·
18 maj, 2018