Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
enceson profilbild

enceson

Kvinna ·

15 mar, 2016

11 Dagars Motiva Ergonomix 265cc *BILDER*

Bröstförstoring

Hej alla!

Här kommer lite bilder på mina nya tuttar :D Tycker dom är sååå vackra, och nu har jag äntligen ett par bröst även om de fortfarande är små och söta 😀
En fråga till er också -> Jag tycker det känns som att de är "färdiga" trots att de bara är 11 dagar gamla? Slänger upp en bild när de var precis nygjorda så ser ni skillnaden. Vet att brösten ändras i 3 månader ca, men känns inte som att mina kan förändras mycket mer, tycker de har droppats och de är redan supermjuka och gosiga. Så vad tror ni, kommer mer hända? Jag är nöjd som de är nu haha :D

Sortera efter

jurassicunicorn2 profilbild

jurassicunicorn2

Kvinna ·

15 mar, 2016

WOW! vilket fint resultat. Förstår att du är nöjd 🙂 Grattis! 👍

Gilla
Sassy32 profilbild

Sassy32

Kvinna ·

15 mar, 2016

Brösten ändras upp till 6 månader och över tid. Efter 11 dagar ser man inte det färdiga resultatet. De droppar mer och och blir mjukare. Motiva ergonomix är de mjukaste och formar sig som ett anatomiskt implantat. Men ju tunnare man är som i ditt fall kommer brösten alltid se rundare och fixade ut. Vilket är positivt! Jag själv har haft både runda(270 mentor) och anatomiska. Faktum är att de anatomiska såg mer runda ut än de runda implantaten efter ett år.. Nu har jag precis bytt till runda motiva men den fastare sorten för att jag inte vill ha en droppformad look. Du är dock ung så din hud är bra och implantatet är relativt litet, men det är för tidigt att avgöra utseendet efter 10 dagar. Håller med dig om att nu ser dina bröst fantastiska ut!
Gilla
nervgift profilbild

nervgift

Kvinna ·

15 mar, 2016

Verkligen jättefina!!

Gilla
Orange profilbild

Orange

Kvinna ·

15 mar, 2016

Jättefina, och perfekt storlek på dig!

Gilla
Ellelil profilbild

Ellelil

Kvinna ·

15 mar, 2016

Men så fina! Perfekt storlek, fylliga och fina men samtidigt ett nätt intryck :)
Gilla
Crizal profilbild

Crizal

Kvinna ·

16 mar, 2016

Jättefina!!
Gilla
gamerdream profilbild

gamerdream

Kvinna ·

16 mar, 2016

åååh så fina dem e :) så kul du är nöjd!!!

Gilla
enceson profilbild

enceson

Kvinna ·

16 mar, 2016

Tack så mycket allihopa, så himla roligt att höra!! 👍 Har haft en såå himla bra upplevelse så kan inte vara annat än nöjd. Hade aldrig något speciellt ont så var uppe och var som vanligt redan dag ett, och allt har gått superbra hitills. Jag som var såååå nervös för komplikationer mm, så lycklig! :D

Gilla
Aifo profilbild

Aifo

Kvinna ·

16 mar, 2016

Verkligen ett fint resultat! Och så kul att läsa att du har haft en så positiv upplevelse. Lätt att bli orolig ibland när man läser om alla som blivit missnöjda på något sätt.

Gilla
enceson profilbild

enceson

Kvinna ·

16 mar, 2016

Uppdaterade inlägget med ytterligare en bild :)

Gilla
Ohana profilbild

Ohana

Kvinna ·

16 mar, 2016

Jättefina!! Du skulle inte vilja lägga upp bild i profil, så svårt att se storleken framifrån. :)
Gilla
enceson profilbild

enceson

Kvinna ·

16 mar, 2016

Jo det kan jag fixa :)

Gilla
Ohana profilbild

Ohana

Kvinna ·

17 mar, 2016

Tack snälla :) Jag står ju och velar mellan denna storlek som du har eller att gå ner i profil till mini. Vill att de ska se så naturliga ut som möjligt och inte för stora. Mest orolig de ska se för stora ut, dina ser aningens stora ut framifrån, men jättesnygga!! Vad tycker du om storleken? Hur funderade du när du valde? Var du helt säker på denna storlek? :) Jag trodde verkligen inte jag skulle bli såhär velig, varit helt inställd på att välja låg profil. Men kirurgen satte griller i huvudet på med!
Gilla
enceson profilbild

enceson

Kvinna ·

17 mar, 2016

Förstår det, det är så himla svårt med storleken, för det ser ju olika ut på alla och beroende på hur mkt vävnad man har innan. (Jag var helt platt).

Jag fick prova implantat på kliniken, och 265 kändes bäst. Sen försökte jag att inte fundera mer över det även om jag såklart började vela, men jag tror aldrig man blir helt säker lixom. Jag försökte tänka att det iallafall blir bättre än vad det är nu haha.

Jag tror nog  du kan ta demi med gott samvete -mina putar inte mycket tycker jag, och hade gärna haft liiite till. Men kan också vara att man blir lite bild, jag kollar flera timmar på dem varje dag haha, kan inte sluta! Jag är iallafall jättenöjd, och ingen kommer någonsin kunna se att jag har opererat mig, åtminstonde inte med kläder på :) 

Men mini blir nog jättebra också, jag funderade på det ett tag med. Tror inte någon annan kommer se någon skillnad på om du väljer demi eller mini eftersom skillnaden i put bara är några på milimeter :)

Gilla
Filippa profilbild

Filippa

Kvinna ·

04 feb, 2017

Va roligt att du är nöjd! Jag var på konsultation igår hos Johan på bellakliniken och det kändes super, men vi pratade inte så mycket om runda eller ergonomix, han rekommenderade direkt runda, men när jag läser här inne känner jag att jag kanske ska ta ergonomix istället då det är just det naturliga jag vill uppnå! Jag kan inte se dina bilder, var gör man det? Är ny i gruppen! :)
Gilla
Ceutical123 profilbild

Ceutical123

Kvinna ·

18 maj, 2018

Hej! Jag är ny på detta forum och ska op 265 cc vill gärna se din bild men hittar/kan inte?
Gilla
Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

18 maj, 2018

Jag kommer att "förbronsa" dig nu, då kan du se bronsbilder. Ta dig gärna några minuter att läsa igenom det PM du har fått, du ittar dem under rubriken Inkorgen upptill på sidan. Det hjälper dig att orientera dig på POF och förstå när du får se t ex nakna bröstbilder.
Gilla
sjufemnoll profilbild

sjufemnoll

Kvinna ·

18 maj, 2018

Wow vilket resultat! Så fina verkligen! Passade din kropp superbra!
Gilla
Pamsboobs profilbild

Pamsboobs

Kvinna ·

02 jul, 2018

Hej! Nu har jag också bestämt mig för att få lite större bröst! Efter 2 graviditeter finns det tyvärr inte mkt kvar. Håller på att läsa på om allt nu och det är så svårt att veta om jag ska ha anatomiska eller runda..vill ha ett naturligt utseende och max runt 300 cc. Verkar finnas många med runda som endå får ett naturligt resultat? Det sista jag vill ha är två runda stora bollar!
Gilla
Lyftet profilbild

Lyftet

Kvinna ·

16 aug, 2018

Skulle du vilja vara så snäll och göra samma sak med mig? Vill gärna de bilderna =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem