Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sissy

Sissy

Kvinna ·

13/12 är det dax för op nr 2 och jag börjar typ känna ånger, normalt?!

Bröstförstoring

Opererade mig för tre år sen 2010 och har enda sen dess velat göra en till op för att göra dom större, när drömmen äntligen blir sann och jag har pengarna för en till op börjar ja liksom ångra mig, tänker att jag är löjlig som ska gö en till op när jag redan har fina boobs! Är det normalt att känna så när op börjar närma sig? Ska betala in 35000 imorn och det känns som det tar emot, även om jag helt klart vill ha större och ska byta inplantat och profil.. Men varför känner man såhär?! Fler som tänker som jag? Jag tänker genomgå op, helt säkert men vill veta om mina tankar är normala nu när op börjar närma sig?!

1

Sortera efter

Pygme

Pygme

Kvinna ·

Jag tycker det verkar helt sunt och normalt för precis som du säger, du tycker att de är fina nu och det är trots allt ganska mycket pengar och dessutom nya risker med ny op.. Men samtidigt om det är något du går och tänker på och du verkligen vill ha större så är det ju det du vill.. :) Och du verkar ju i alla fall inte tveka på allvar, det verkar som du har bestämt dig, annars hade jag sagt helt galet att riskera ett bra resultat när man ser hur det kan gå ibland..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem