Phantasmic
Kvinna ·
14-dagar 450cc Örjan-bröst **bildbomb**
Idag fyller brösten två veckor! Har varit upp och ner efter operationen och jag har stundvis känt att dom är alldeles för små. Nu börjar jag äntligen att vänja mig vid dom, och jag är så otroligt glad över att inte längre vara platt!
(sorry om jag ser lite fläckig ut, har redigerat bort mina tatueringar) :)
Sortera efter

Kayrin
Kvinna ·
Helt gaaaaaalet snygga!!! :D WOOHOO blir helt exalterad över snygga rattar, sjuk man är xD
Gilla

Khanel
Kvinna ·
Sjukt fina bröst, och vilken kropp du har 😛 Brösten kommer dessutom sjunka och forma till sig och bli ännu snyggare!! :D
Gilla

Fjoff82
Kvinna ·
Wow!! Vilken midja var det första jag tänkte;-))) jättefint boobisar och bättre blir det när implantaten sjunker ner.
Gilla

Mspgirl1
Kvinna ·
Jätte fina :)
Gilla

Phantasmic
Kvinna ·
Tack alla, vad glad ni gör mig :D
Gilla

Mammamarie
Kvinna ·
Åh vad snygga! Jag ska få ett par Örjan-tuttar om 2 veckor, så det är härligt att få se hur duktig han har varit med andra :-)
Gilla

Phantasmic
Kvinna ·
Tack! Åh vad kul för dig! Är verkligen nöjd med valet av kirurg, örjan är superduktig och dessutom väldigt trevlig :)
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättesnygga!! Absolut inte små! :D
Gilla

Piplisa
Kvinna ·
Phantasmic: Det e fantastiskt :) Dina tuttar e jättefina och även du:)
Gilla

Phantasmic
Kvinna ·
Tack! <3
Gilla

Anonym användare
Jag ska få Örjan tuttar imorgon, hoppas verkligen mina blir lika fina som dina! Jag ska också ha bakom muskeln men inte lika stora implantat som du så helt likt blir det nog inte. Har du mycket ont?
Gilla

BlueAnemone
Kvinna ·
Grattis till nya tuttarna, ska inte operera mig försen till nästa år men har redan fastnat för Örjan Gribbe =)
Gilla

maaetilda
Kvinna ·
Minafinatuttar skrev:
Jag ska få Örjan tuttar imorgon, hoppas verkligen mina blir lika fina som dina! Jag ska också ha bakom muskeln men inte lika stora implantat som du så helt likt blir det nog inte. Har du mycket ont?
Gilla

Phantasmic
Kvinna ·
Minafinatuttar skrev:
Har knappt ont alls, bara när jag vaknar på morgonen, då känns musklerna väldigt stela.
Men första veckan efter operationen var ett helvete, dock så var det värt det alla gånger!
Lycka till med din operation :D
Gilla

Anonym användare
Oj att du är så pass pigg att du kan skriva här bådar ju gott 👍
Gilla

Anonym användare
Phantasmic skrev:
Minafinatuttar skrev:
Har knappt ont alls, bara när jag vaknar på morgonen, då känns musklerna väldigt stela.
Men första veckan efter operationen var ett helvete, dock så var det värt det alla gånger!
Lycka till med din operation :D
Tack snälla du, jag kommer vila hela första veckan det räknar jag med!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
Jättefina! Det kommer bli kanon.
Gilla

Vivalaboobs
Kvinna ·
SNYGGA!!!!
Gilla

ida2
Kvinna ·
SÅ snygga!! drömbröst!! :)