Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Harley

Harley

Kvinna ·

15 dagar efter op 275+110cc ASSYMETRISKA *bilder*

Bröstförstoring

Hjälp vad tiden går fort, över 2 veckor sedan jag fick mina efterlängtade lika stora bröst. En jobbig tid då jag haft förbannat ont i hela kroppen, känns som nån slitit sönder bröstkorgen på mig. Blir sakta bättre men har fortfarande ont och äter citodon till kvällen för att kunna sova. Men, jag är så nöjd. Så glad lättad och lycklig. Förstår inte att jag inte tog tag i detta tidigare, så många års vånda som löstes på några månader. Jag ska skriva en fullständig berättelse om hela resan från vårdcentral till op men jag har inte orkat än. Det var något jag saknade innan så lovar att skriva den och dela med mig av bilder under läkningen. Än så länge är jag toknöjd, hoppas det vänstra mjuknar lite mer bara men jag har tålamod :)

16

Sortera efter

Ciita

Ciita

Kvinna ·

Jättefina! Grattis!! :)
Gilla
Lingon

Lingon

Kvinna ·

Grattis! Ser jättefint ut! Förstår att du är nöjd! =)
Gilla
Harley

Harley

Kvinna ·

Tack! Känns som jag fått brösten jag skulle haft från början, perfekta till lin kropp :D
Gilla
kaffemissbrukare

kaffemissbrukare

Kvinna ·

Oh lala... jättefint resultat 👍
Gilla
mamma395cc

mamma395cc

Kvinna ·

Wow va häftigt att man kan få ett sånt "perfekt" resultat när förutsättningarna var så olika! :) Tror du är den enda jag har hört talas om som har ett runt och ett anatomiskt implantat - coolt! Tror du hade tur som fick just den kirurgen du fick, kan inte vara det lättaste att skapa ett så jämnt resultat, riktigt snygga är dom! :-D
Gilla
Harley

Harley

Kvinna ·

mamma395cc: Tack! Jag är så nöjd, äntligen känner jag mig hel igen! :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

åh önskar jag kunde se dina bilder! ska på möte på torsdag för mina olika stora hemska boobisar :(
Gilla
Harley

Harley

Kvinna ·

Linaslina: Du blir nog silvermedlem snart om du aktiverar dig i forumet :) Lycka till på mötet, håller tummarna!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack!!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nu ser jag bild! Gud vad bra det blev!!
Gilla
Harley

Harley

Kvinna ·

Linaslina: Tack, jag är så nöjd :) Ska lägga upp fler snart, har ju gått ett tag nu.
Gilla
mattemamman

mattemamman

Kvinna ·

linaslina:
Verkar som om vi har samma problem du & jag. Har du varit iväg? Jag har inte och är nervös... Vill gärna höra hur det gått och vad du tänker göra.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

mattemamman skrev:
linaslina:
Verkar som om vi har samma problem du & jag. Har du varit iväg? Jag har inte och är nervös... Vill gärna höra hur det gått och vad du tänker göra.

jag har varit på två konsultationer, det är jätte svårt. men jag kommer troligvis op mig hos patrik höijer på laser och estetik, det kändes bra med honom. men jag är ändå rädd att storlekarna ska bli fel!! just nu är det 40-50cc skillnad han tycker jag ska välja, även på Akademikliniken gav de samma råd...
var ska du gå? boka tid!

Gilla
mattemamman

mattemamman

Kvinna ·

Ska börja med att skicka en egenvårdsremiss till landstinget och kolla om dom kan hjälpa mig. Annars ska jag boka en tid hos Eija Olsson i Ockelbo för konsultation... Ja jag har bestämt mig men är förvirrad ang hur jag ska göra med korr och lyft - har jag ens någon egen vävnad så det blir bröst kvar eller måste jag lägga in implantat? Men det ser ju kirurgen såklart - men det snurrar mycket i huvudet nu...
Gilla
MayaH

MayaH

Kvinna ·

Önskar jag kunde se dina bilder, men jag kämpar på för att bli silvermedlem :)

Det finns inte några trådar i detta ämne som är jättenya så jag försöker starta upp dessa gamla lite, kanske någon av er finns kvar som jag kan bollar lite tankar med?

Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

G R A T T I S  -  väldigt fint resultat! 😀

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem