Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mina90 profilbild

Mina90

Kvinna ·

18 jul, 2019

150-200cc implantat ngn? Erfarenhet

Bröstförstoring

Ni som lagt in 150-200 cc, upplevde ni läkningen efter op lättare eller lika för om man hade haft större implantat? Blir riskerna mindre för typ ripping osv iochmed mindre implantat? Vill höra om er generella erfarenhet kring små implantat! Även, har någon av er som lagt in dessa strl på implantat haft A kupa innan?

4

Sortera efter

Maj95

Kvinna ·

19 jul, 2019

Hej! Jag har 220 med mini profil. Hade A kupa innan och nu har jag 70c eller 65d, kika gärna på mina bilder Gällande dina andra frågor kan jag inte svara på det då jag inte vet.
Gilla

Mina90

Kvinna ·

19 jul, 2019

Maj95 skrev:

Hej!
Jag har 220 med mini profil. Hade A kupa innan och nu har jag 70c eller 65d, kika gärna på mina bilder
Gällande dina andra frågor kan jag inte svara på det då jag inte vet.

Så fina dem blev! Vad innebär ”mini profil”? :)
Gilla

Maj95

Kvinna ·

21 jul, 2019

Tack! Det är putet på implantatet. Motiva har fyra olika profiler och mini är den med lägst put, plattast av dom fyra liksom
Gilla

Anonym användare

21 jul, 2019

Tror inte att läkningen blir bättre om du tar mindre. Du öppnar ju ändå upp din kropp och stoppar in något där. Mycket hänger nog på hur mycket egen vävnad du har. Jag hade tex inte mycket egen vävnad. Så om jag hade tagit mycket större så hade det kanske blivit mer komplikationer. Men komplikationer kan man nog få oavsett implantat och hur mycket vävnad man än har. Klura lite på det och prata med läkaren som ska sätta in.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem