Anonym användare
150~195cc superlitet??
Sortera efter

turcoise
Kvinna ·

Anonym användare

Carro9393
Kvinna ·

Anonym användare

turcoise
Kvinna ·

miamosara
Kvinna ·

Smileon
Kvinna ·

Dewdrop
Kvinna ·

83Tina
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Unknown
Kvinna ·
men shit, ja man märker verkligen att det är skillnad, blev rek 450 - 505 cc när jag var på konsultation, är ca 160 och 45-47 kg! Jag säger som många andra att gå till olika, framförallt när du känner som du gör, kan ju säga att jag förstår precis vad du menar, har man lagt ner mycket pengar så vill man ju åtminstone ha lite byst! Lycka till med allt och hoppas att det löser sig och att DU blir nöjd i slutändan! Kan ju säga att jag också har fått höra en del saker för att jag är smal (naturligt) hatar när folk säger, men gud vad smal du måste äta upp dig lite...vet ni hur många gånger jag har varit så jävla nära på att säga tillbaka... men gud vad tjock DU är du borde äta MINDRE (har inte gjort det, men har ALLTID varit smal och fått höra hela livet att jag är så jävla smal...på det negativa sättet... och det positiva med såklart!) folk fattar inte att anorexia är en sjukdom, men dom slänger ut det hit och dit, ja det är ju bara att tycka synd om sådana människor :(

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Anonym användare

silicea
Kvinna ·
Får man fråga vem du varit hos? 150 till en persom på 161 och noll bröst, det är ju bara löjligt! Kommer knappt synas, totalt ovärt att gå igenom en operation för 150 cc.
Gå till en annan, du kan säkert ha 250-300.

Anonym användare
Det var hos akademikliniken i göteborg, minns dock inte vad hon hette. Ett tag sedan. Tog aldrig tag i saken, hon skrämde skiten ur mig. Vill inte bli skuren i för små kycklingfiléer. Men nu ska jag banne mig ta tag i skiten, vill ha tuttar! Speciellt för den summan, haha. Har börjar boka tid hos olika kliniker nu.

Anonym användare
men shit, ja man märker verkligen att det är skillnad, blev rek 450 - 505 cc när jag var på konsultation, är ca 160 och 45-47 kg! Jag säger som många andra att gå till olika, framförallt när du känner som du gör, kan ju säga att jag förstår precis vad du menar, har man lagt ner mycket pengar så vill man ju åtminstone ha lite byst! Lycka till med allt och hoppas att det löser sig och att DU blir nöjd i slutändan! Kan ju säga att jag också har fått höra en del saker för att jag är smal (naturligt) hatar när folk säger, men gud vad smal du måste äta upp dig lite...vet ni hur många gånger jag har varit så jävla nära på att säga tillbaka... men gud vad tjock DU är du borde äta MINDRE (har inte gjort det, men har ALLTID varit smal och fått höra hela livet att jag är så jävla smal...på det negativa sättet... och det positiva med såklart!) folk fattar inte att anorexia är en sjukdom, men dom slänger ut det hit och dit, ja det är ju bara att tycka synd om sådana människor :(
Men Wow 450-505cc (låter mycket, men har ingen aning om hur stort det är)
iof är jag ju platt som en planka, nu överdrier jag inte. Rak som väggen. Men om du kan få i dig 450-505cc, så kanske jag kan hoppas på att jag blir rekomenderad något större på andra försöket än dem där kycklinfiléerna, i en ny klinik. Annars får jag *pout* hela vägen hem.