somu0017
Kvinna ·
20 okt, 2020
150cm lång 300cc demi?
BröstförstoringSka göra en förstoring i december. Efter att ha ammat 2 barn har brösten halkat ner ett par våningar. Har idag en tom 65C kupa. Är 150cm lång och ca 44kg så är petit. Har för mig att min bröstbredd är 11,5. På konsultationen provade vi först 350cc men det blev för stort. 250cc kändes lite litet så vi landade i 300cc demi. Men nu tvekar jag och funderar på om det blir för mycket? Finns det någon här med ungefärligt samma utgångsläge och samma cc som har någon bild att dela med sig av? Vill inte se ut som två vandrande bröst.
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
20 okt, 2020
Nice1234
Kvinna ·
21 okt, 2020
somu0017
Kvinna ·
23 okt, 2020
Nice1234
Kvinna ·
24 okt, 2020
Tack så mycket för ditt svar, hjälper mycket av att bara veta att du inte tycker det är för stort redan nu :)
Får jag fråga hur lång du är och vad du väger? Du får gärna uppdatera med bilder sen när du kan, jätte snällt! :)
somu0017
Kvinna ·
26 okt, 2020
Tack så mycket för ditt svar, hjälper mycket av att bara veta att du inte tycker det är för stort redan nu :)
Får jag fråga hur lång du är och vad du väger? Du får gärna uppdatera med bilder sen när du kan, jätte snällt! :)
Nu är det ju rätt svullet, så som det är nu är det lite för stort, men känns som att det kommer bli toppen när svullnaden lagt sig.
Jag är 158 och väger 45kg. Så lite längre men ändå väldigt petite.
Du får ta och skriva lite mer i forumet så du blir silvermedlem. Tyckte det hjälpte jättemycket att söka på andra medlemmars höjd för att se hur implantaten ser ut på en liten kropp :)