Maksis
Kvinna ·
154 cm, 50 kg, cc storlek?
Trodde aldrig jag skulle starta en sån här tråd, men jo visst blev det ju att göra det.
Jag är alltså 154 "lång" och väger ca 50 kg. På första konsultationen provade jag 300 cc vilket jag kände mig nöjd med. Men blev mer och mer osäker, läste att det "försvinner" även vid framförplacering , som jag ska göra och massa tankar kom upp från ingenstans.
Så nu idag var jag och provade igen och tillslut valde jag 350 cc. Men kände när jag gick därifrån "herregud, vad har jag nu gett mig in på, dom kommer ju bli skitstora!!!". Och jag vill inte ha 2 bomber, eftersom jag är så liten i kroppen så är jag rädd att det kommer se dumt ut. Men precis som alla andra så vill man ju inte lägga 40 laxar och så är man missnöjd efteråt.
På konsultationen så kändes dom ju väldigt stora, men provade 300 och 350 samtidigt och 350 kändes bättre, men ja.. Denna osäkerhet.
Finns det någon annan som har samma kroppstyp som kan berätta lite om hur ni tänkte när ni valde osv? Och vad ni valde för storlek förstås. Har 75B i dagsläget så är inte helt platt.
Sortera efter

Litalo
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
ja är nästan precis samma strl som du! och la i 450cc bakom, kolla mina bilder :) visst naket är de lite stort men i kläder ser de absolut inte för stort ut!! många hade reaktionen "VA OJ, ska du lägga i så mke"? men ja gick på magkänslan och de blev perfekt!! ja är också väldigt liten och nätt :)

Gulkyckling
Kvinna ·

hunkydory
Kvinna ·
Jag är också ganska liten i kroppen och har lagt 375cc hade i princip inget före. Nu känns brösten i princip perfekta. Dom är inte för små, och inte för stora. Om något så kanske aningen större än jag förväntade mig. Med kläder kan jag dölja det ganska bra men utan ser det stort ut :)

MiniMee
Kvinna ·
Är nog ganska lik dig i kroppen, både längd och vikt. Jag har 425 cc delvis bakom muskeln :) Jag har bilder i silvergalleriet :)

misssunshine
Kvinna ·

Maksis
Kvinna ·
Åh, tack för alla svar, känns genast mycket lugnare att jag ej tagit för stora! Dock ska ju jag sätta framför och ni som svarat har ju satt bakom, men det känns ändå mycket lugnande att höra era svar!
Men kändes dom inte GIGANTISKA när ni provade på konsultation? Är det bara för att man är ovan kanske? :)

Cagi00
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
på min konsultation när ja testade 450 kändes de först gigantiskt som du säger.. men de e för man går från 0-100, efter kanske 5 min kändes de redan bättre! och nu ångrar ja verkligen inte detta!! :D

Maksis
Kvinna ·
Okej, men jag känner att jag vill t.ex.kunna ha ett linne på mig utan att känna mig utstirrad och känna att brösten är det första folk kollar på. Och det känns som att det kommer bli så med 350 :/

Cagi00
Kvinna ·
du ska göra det din magkänsla säger :)

Maksis
Kvinna ·
Då blir det f*n 350 :D

Cagi00
Kvinna ·

Maksis
Kvinna ·
Har suttit i flera timmar nu med rispåsar och det känns verkligen inte för stort! Nu är jag lugn (igen) :) Men man blir så jäkla osäker då man har kompisar som är mycket längre och väger mer som har mindre implantat osv.

flickan
Kvinna ·
haha man blir irriterad på dom där rispåsarna tillslut!!:p hoppas du blir nöjd!! vill du inte ha så mycket blickar så ta inte så stort.. 350 kan du lätt gömma tror ja :) ja märker nu även med tjock-tröja att klasskompisarna smygkollar lite haha men ja tänker bara att dom får göra de :P ja e ju nöjd :D
Hört dig för med Pygme? :)