ma.arielle
Kvinna ·
1.58 ovh väger 49 kg 400 cc ELLER 375 cc
Sortera efter

Januari2011
Kvinna ·

ma.arielle
Kvinna ·
Vad kom ni fram till på konsultationen?

Annahpanna
Kvinna ·

Fint
Kvinna ·

ma.arielle
Kvinna ·
Vi har typ samma mått och jag har lagt in 500cc. Varför visste han inte ifall han kunde lägga in 400cc?

Marina
Kvinna ·
TS (trådstartare), jag har förbronsat dig nu så att du får tillgång till i vart fall bikinibilder (bronsbilder), och du kan under menyn Bilder gå in på Bröstbilder och filtrera på tjejer i ungefär din längd och storlek.
Läs om silvergenvägen under menyn Om POF - medlemsnivåer.

Annahpanna
Kvinna ·
Vi har typ samma mått och jag har lagt in 500cc. Varför visste han inte ifall han kunde lägga in 400cc?
För att han tyckte jag hade för liten bröstkorg och det kan ju göra att det inte blir fint.. vill ju inte att man ska se implantaten ..

Ailosliv
Kvinna ·

Sussi
Kvinna ·

Januari2011
Kvinna ·

Nallim81
Kvinna ·

ma.arielle
Kvinna ·
Vi har ganska lika mått, jag är lite kortare och väger några kilo mer, men jag har 375 i vänster och 400 i höger på grund av storleksskillnaden. :) Jag har före/efter-bilder som du kommer kunna se när du är silvermedlem :) Har några bronsbilder också, men tyvärr bara en halvdålig sen efter op.

ma.arielle
Kvinna ·
Min första operation som var 2002 la jag in 400. Då var jag 161cm och vägde 47 kg. Kirurgen sa att det var max vad som gick. Hade nästan ingen egen bröstvävnad. Jag kände ganska snabbt efter op att det inte blev tillräckligt stort för mig. Par år senare bytte jag implantat till 700. Nu 15 år senare, 2 barn och 15 kg mer på kroppen har jag nyligen opat en 3 gång och har 925cc. Frågan är ju hur mkt mer bröst du vill ha

Ailosliv
Kvinna ·
Vi har ganska lika mått, jag är lite kortare och väger några kilo mer, men jag har 375 i vänster och 400 i höger på grund av storleksskillnaden. :) Jag har före/efter-bilder som du kommer kunna se när du är silvermedlem :) Har några bronsbilder också, men tyvärr bara en halvdålig sen efter op.
Okej!
Men jag är bara rädd att det kommer bli komplikationer. Jag vill ju lägga in 400 och speciellt med tanke på att lite försvinner när man lägger dom bakom bröstmuskeln. Men nu när jag läst era kommentarer lutar det absolut mer mot 400. Ska ta en diskussion med honom imorgon innan jag opereras. Är så nervös haha.

AndreaC
Kvinna ·

ma.arielle
Kvinna ·
Okej!
Men jag är bara rädd att det kommer bli komplikationer. Jag vill ju lägga in 400 och speciellt med tanke på att lite försvinner när man lägger dom bakom bröstmuskeln. Men nu när jag läst era kommentarer lutar det absolut mer mot 400. Ska ta en diskussion med honom imorgon innan jag opereras. Är så nervös haha.
Saken är ju den att det inte är någon superstor skillnad på 375 och 400, det är liksom bara 25cc - som är på ett ungefär 1/4 dl. Så om du väljer mellan så små skillnader så råder nog de flesta till att ta det större. Det hade varit en annan sak om du valde t.ex. mellan 200 och 400, då är det ungefär 2 dl skillnad. Men 25cc gör inte supermycket skillnad. :)

Nallim81
Kvinna ·

Januari2011
Kvinna ·

ma.arielle
Kvinna ·
ma.rielle: Nu skulle det vara intressant att se vad ni kom fram till idag?

Januari2011
Kvinna ·