boobieJ
Kvinna ·
159cm lång o har valt 375 cc
Om 23 dagar är det dags, 19e april, och jag är så sjukt peppad! :D dock är jag fortfarande velig vad gäller storlek och placering. Bestämt är 375cc i höger bröst och 325 i vänster. Men jag är så himla nojig att det ska bli för stort iom att jag är så kort? sen har jag väl rätt "mycket" kurvor också iochförsig (väger ca 55-57kg) så det kanske jämnar ut sig så?
Någon där ute som har ungefär samma mått som mig och har 375cc kanske? :D
Sortera efter

liha0206
Kvinna ·

boobieJ
Kvinna ·
Okej, jag hoppas verkligen att jag inte kommer tycka det blir för stort :P
Men får jag fråga då, din visnings bild, var det när du hade 350 eller är det nu efter din korr med 550? :)

liha0206
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag är lika lång som du och har 590cc UHP. De är stora, men inte enorma :)

snuttefian
Kvinna ·
jag är 158 och ska lägga in runt 375-400 allergan , och är oxå lite fundersam över cc, vill INTE vakna ut och ångra mig att jag tog för lite. Vill ha en klyfta, men inte att det blir för stora att jag ser tjock ut för min längd och vikt nu ?

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag tycker inte att jag ser tjock ut med mina 590cc. Men så har jag ju breda axlar och inte jättesmala höfter heller, så det ser propertionerligt ut på mig :)

boobieJ
Kvinna ·
liha0206; Okej, då känns det som att 375 kanske skulle kunna bli bra på mig ändå :D det är mot det hållet jag vill ha.. :)
åh, vill bli silvermedlem nu så man kan börja se lite bilder för att jämför :p känns så himla trist att inte kunna göra det nu.. men snart så förhoppningsvis.

Camillasimonsen
Kvinna ·

Emeli
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare

boobieJ
Kvinna ·
Skönt o höra från alla er andra, tack för era svar! :) Nu är jag helt bombsäker på 375, iom att jag vill ju såklart ha något större men inga fotbollar lixom! hehe :)
tror inte det blir för stort om du är rädd för det.
hade sjjälv 350 och har nu bytt till 550 framför :p
upplever inte dem enorma men stora boobis och är 160 cm
väger 58