Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
boobieJ

boobieJ

Kvinna ·

159cm lång o har valt 375 cc

Bröstförstoring

Om 23 dagar är det dags, 19e april, och jag är så sjukt peppad! :D dock är jag fortfarande velig vad gäller storlek och placering. Bestämt är 375cc i höger bröst och 325 i vänster. Men jag är så himla nojig att det ska bli för stort iom att jag är så kort? sen har jag väl rätt "mycket" kurvor också iochförsig (väger ca 55-57kg) så det kanske jämnar ut sig så?

Någon där ute som har ungefär samma mått som mig och har 375cc kanske? :D

12

Sortera efter

liha0206

liha0206

Kvinna ·

tror inte det blir för stort om du är rädd för det.

hade sjjälv 350 och har nu bytt till 550 framför :p

upplever inte dem enorma men stora boobis och är 160 cm

väger 58

Gilla
boobieJ

boobieJ

Kvinna ·

Okej, jag hoppas verkligen att jag inte kommer tycka det blir för stort :P

Men får jag fråga då, din visnings bild, var det när du hade 350 eller är det nu efter din korr med 550? :)

Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

på min visningsbild är det 350 cc :)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag är lika lång som du och har 590cc UHP. De är stora, men inte enorma :)

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

jag är 158 och ska lägga in runt 375-400 allergan , och är oxå lite fundersam över cc, vill INTE vakna ut och ångra mig att jag tog för lite. Vill ha en klyfta, men inte att det blir för stora att jag ser tjock ut för min längd och vikt nu ?

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag tycker inte att jag ser tjock ut med mina 590cc. Men så har jag ju breda axlar och inte jättesmala höfter heller, så det ser propertionerligt ut på mig :)

Gilla
boobieJ

boobieJ

Kvinna ·

liha0206; Okej, då känns det som att 375 kanske skulle kunna bli bra på mig ändå :D det är mot det hållet jag vill ha.. :)

åh, vill bli silvermedlem nu så man kan börja se lite bilder för att jämför :p känns så himla trist att inte kunna göra det nu.. men snart så förhoppningsvis.

Gilla
Camillasimonsen

Camillasimonsen

Kvinna ·

Jeg er 163 og vejer nu her 45 kg. Og jeg skal have 350 i, så tror ikke det bliver for stort til dig :-)
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Jag är 161 och väger 54, ska lägga in 445cc , men jag är ute efter rätt stort resultat :) så tro ditt kommer bli lagom stort på dig! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 161 å väger 53 å har 350 cc. Tycker mina är alldeles lagom till min kropp men ja va inte ute effer stora bröst heller utan proportionerliga :) tror 375 blir jättebra för dig:)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja tror 375cc kommer passa bra på dig och inte alls bli för stort :) Jag är 158cm och väger runt 50kg vi är även i samma ålder ;) har 400cc UHP som ja tycker passar riktigt bra till min kropp, ja velade mellan 350 och 400 men är glad att ja valde d större.. Lycka till med allt! :D
Gilla
boobieJ

boobieJ

Kvinna ·

Skönt o höra från alla er andra, tack för era svar! :) Nu är jag helt bombsäker på 375, iom att jag vill ju såklart ha något större men inga fotbollar lixom! hehe :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem