Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

161 cm vad har ni för storlek...

Bröstförstoring

jag pendlar mellan att välja 345-375 kanske borde jag ta 375...börja bli stressad över hur mycket jag ska ha när ni säger att dem beställer plantaten så man inte bara kan välja när man kommer på op dagen ...tacksam för svar🙂

18

Sortera efter

Gammalfjortis

Gammalfjortis

Kvinna ·

Jag är 161 och valde 440cc. Tänkte först ta 375 men ångrade mig! ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 160cm (45kg) och kommer lägga i 400cc i lilla bröstet (75A-kupa) och 250 i stora (75B-kupa) tror jag. :) Sett flera tjejer i vår längd där det inte alls sett för stort ut kring 400cc! Beror ju på hur stora bröst du har från början också! Tänkte också på 350-375cc förut, men sen insåg jag att det knappt är någon synbar skillnad ALLS med 25-50cc mer eller mindre så då kör jag hellre på större alternativet. ;)

Gilla
SofieT

SofieT

Kvinna ·

jag är 157cm och väger runt 51kg la in 375 cc bakom och dem är lagom i mina ögon. Vill inte ha förstora men ska synas att där är nåt ändå ju.

Gilla
Erika

Erika

Kvinna ·

Du kan ju alltid be dem beställa båda och så får du prova på op-dagen igen. Jag opades för två dagar sen och fick prova båda igen, valde mellan 410 cc och 440 cc. Blev 440 cc och jag är jättenöjd. Annars ska du alltid välja det största om du velar mellan två storlekar :)

Gilla
E M M A

E M M A

Kvinna ·

Jag är 160cm och har 400cc men sen väger jag nu runt 60kg mkt rumpa :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 162 och ska kanske lägga in 375cc runda HP. Kan inte heller bestämma riktigt de får inte bli för små heller :)
Gilla
Störreboobs

Störreboobs

Kvinna ·

Jag är 164 cm, ska lägga in mentors hög profil 450cc:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 162 o väger ca 51 o jag kan inte heller bestämma storlek, det är så svårt när man även ska göra lyft då man redan har lite bröst. men funderar även på 375cc runda HP.Hoppas det inte blir för stort eller fööör litet :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

160 cm väger 44 kg, ska ha 440 cc high profile droppformade gelehallon :)

Kommer ångra mig om jag skulle ta 390! Visste från första början att jag ville ha minst 450 cc :)

Gilla
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Jag är 160cm, 52 kg jag la i 450 bakom. Alldeles lagom i mina ögon :D

Gilla
guldskor

guldskor

Kvinna ·

164 cm 580 uhp. ;) väger dock lite mer än dig :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack för alla svar :) många som har 400 och uppåt i min längd ser jag så nu har jag inte ångest för 375 iaf :)

Gilla
Erika

Erika

Kvinna ·

tiiina: tycker inte mina 440 cc är för stora heller, har lagt upp en bild om du vill kolla. fast dem är svullna ännu så kommer bli lite mindre sa sköterskan i onsdags :)

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

705 cc, är 162 cm och väger ungefär 62 kg.

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

tiiina skrev:

jag pendlar mellan att välja 345-375 kanske borde jag ta 375...börja bli stressad över hur mycket jag ska ha när ni säger att dem beställer plantaten så man inte bara kan välja när man kommer på op dagen ...tacksam för svar🙂

De vanligast strl brukar finnas hemma,jag kollade det innan jag opades i måndags=)  jag valde 380cc jättenöjd,tycker de är lagom för min övriga strl på kroppen,har flera bilder om du vill se.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

åh blir inte det väldigt tungt för ryggen?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

åh dina är ju superfina :)

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Tack=)  har för mig dom sa att när man kommer upp i 600cc att det kan kännas i ryggen...är väl individuellt,,,hur stark man är tippar jag=)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem