Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

161 lång 53 kilo- hur stort har du?

Bröstförstoring

Jag har 12,5 i bredd på mina nuvarande implantat. 11,6 i höjd och en projektion på 6. ( 370cc. )

Ska göra dem större. Har funderingar på 500- 550 men jag vet inte....så svårt att veta ju! 🙁

Hur mycket har du och hur ser det ut på din kropp? Har du bra bilder? ( Du som har mina mått. )

9

Sortera efter

Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

hej! jag har 400cc nu med det syns inte jag kommer att gå på mycket större än vad du har! eller kommer att ha..

jag har sett en hel den fina börst på 500-600 runda högprofil du får prova dig fram kör risteste på 550cc det är bara att lägga till den mängden cc som du saknar upp till 550 så får du se om det blir bra eller om du vill ha mer.. fast det är bättre att ta lite mer än man tänkt sig. så man inte blir missnöjd av att dom blir för små igen.

Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Tänkte visst svara på mitt eget inlägg hahahaha

Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

TACK JOSSAN_80!

Jag uppskattar verkligen ditt svar! Jag är så nojig och har gjort ristest på 550 men tycker det känns så stort jue! Men tar jag mindre känns det för litet. Jag får höra vad kirurgen tycker på fredag. Kram!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har ungefär dina mått och jag har lagt in 400cc vilket ser ut som en D kupa, lagomt fint stora man kan alltid få de att se större ut med push up såklart vilket ger en fin hylla :) att lägga in 100cc till skulle nog fortfarande kunna se riktigt fint ut med ultra hög profil :) Kram
Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Amia, tack det känns så skönt att få höra lite av de som ser ungeför lika ut....Kram!

Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Hej! Jag körde nyss ristestet. Upp till 560 men det syntes ingenting!!! Just 560 sa kirurgen på konsultationen...så vet i tusan om jag ska gå på högre....

Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Är 162 cm och pendlar lite mellan 50-52 kg. Lade in 500cc hp i torsdags. Kolla gärna bilderna!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Har inte exakt samma mått 163 o väger 60kg (bröst borträknat hehe)

Har 550 o det ser inte över drivet stort ut på mig, men sen är jag rätt kurvig som väger upp mer.

har man ex inga höfter o plattare mage så ser 550cc större ut än ex när man har bredare höfter :)

Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Tack tjejer ni är underbara som svarar! Jag blir snart knäpp på det här :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem