Kajsakavat1
Kvinna ·
162cm, 62kg- vilken storlek?
Jag är 162cm och väger 62kg- har du liknande förutsättningar? Vilken storlek valde du? Jag har varit på två konsultationer och båda har sagt att jag kan lägga in strax över 400cc men det känns för stort. Har kommit fram till 375cc med ristest men vill höra om andra som liknar mig i kroppen trivs med det
Sortera efter

Kajsakavat1
Kvinna ·
Kan tillägga att jag har en A-kupa nu och vill ha ett naturligt resultat med anatomiska implantat.
Gilla

Poolly
Kvinna ·
Hej :)
Jag är 165cm och väger 60kg. Jag hade knappt a-kupa innan. Jag la i 510cc med motiva implantat :) är mer än nöjd o skulle inte vilja ha mindre
Gilla

Kajsakavat1
Kvinna ·
Poolly skrev:
Hej :)
Jag är 165cm och väger 60kg. Jag hade knappt a-kupa innan. Jag la i 510cc med motiva implantat :) är mer än nöjd o skulle inte vilja ha mindre
Gilla

Blomman89
Kvinna ·
Jag är liknande som dig i kroppen. Jag hade 300 cc mellan, nu 500 cc och ska lägga i 700 cc i sommar. Man vänjer sig så sjukt fort. Ingen har någonsin frågat om jag är opererad. Kan dölja mina 500 otroligt lätt även om de är i hög profil.
Tror du kommer bli nöjd med 400 eller mer. Det beror ju på om du vill att de ska gå lite utanför din kropp eller liksom inte sticka ut på sidorna. Jag blev ju otroligt missnöjd med 300. 500 känns mkt bättre och är ju fylligare. 300 blev typ inget på mig.
Gilla

Russinet
Kvinna ·
Är 163 cm och väger 63kg och fick förslag på Motiva Ergonomix Mini 275cc. Jag vill inte ha stora utan fylla ut mina ammade bröst. Såg fint ut på 3D, men sen får vi se hur det blir irl?!
Gilla