Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
WifeyS profilbild

WifeyS

Kvinna ·

11 jun, 2014

163 cm o 55 kg, storlek??

Bröstförstoring

Börjar känna mig smått tjatig med min storleksnoja men behöver verkligen råd.. E163 cm lång o väger 55 kg.. Har idag en liten b kupa, hängiga o urammade så ett lyft ska göras där en del egen vävnad ska bort.. E ute efter ett naturligt resultat. Vill så klart ha bröst, men lagom stora. Vill absolut inte se mulligare ut o jag vill komma in i ett rum samtidigt som brösten.. Vill inte heller va småbröstad.. E ute efter en visuell c kupa.. Va tror ni tjejer??

29

Sortera efter

Sommarflickan_86

Kvinna ·

14 jun, 2014

Hade inga bröst alls innan och lade in 305 cc, det blev 65 E, visuell C-kupa av det ;-)
Gilla

plommon

Kvinna ·

14 jun, 2014

Hade oxå ammat 3 barn, la in 320 cc mp + dock framför .blev visuell c . Är mycket nöjd . 

Gilla

MirandaMiranda

Kvinna ·

14 jun, 2014

Håller också på att vela mellan 350cc och 300cc. tycker att det är sjukt svårt.... lutar just nu åt 300cc men man läser överallt att man ska välja den större storleken för att annars så kommer man att ångra sig :( Jag är 158 cm lång och ganska smal, har dock ingen midja utan är ganska rak... hoppas på att få en kvinnligare kropp med mer timglasfigur efter operationen :) Trött på att se ut som ett barn!
Gilla

WifeyS

Kvinna ·

14 jun, 2014

Vad jag har läst mug till e att man kanske inte ska stirra sig blind på cc? Bättre o kolla bröstbredd o implantatsbredd? Nån som tänkt så?
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

14 jun, 2014

MirandaMiranda skrev:
Håller också på att vela mellan 350cc och 300cc. tycker att det är sjukt svårt.... lutar just nu åt 300cc men man läser överallt att man ska välja den större storleken för att annars så kommer man att ångra sig :( Jag är 158 cm lång och ganska smal, har dock ingen midja utan är ganska rak... hoppas på att få en kvinnligare kropp med mer timglasfigur efter operationen :) Trött på att se ut som ett barn!
50 cc motsvarar 0,5 deciliter, så det är i princip ingenting :-) Jag är också ganska rak i figuren, och tycker att 305 passar mig bra. Men allt upp till 400 hade sett naturligt ut tror jag, även om jag är lite längre än du. Kör på 350 ;-)
Gilla

Annmi

Kvinna ·

14 jun, 2014

Hej! Gjorde oxå ett lyft (men slapp ankarlyft som tur va, inget ärr under!) och la in 275cc. Det blev perfekt! Ville kunna ha mina vanliga xs/s kläder och få en visuell c-kupa! Det blev exakt som jag hoppades! Har nu 65d-70c i kupa! Hade oxå urammade och var less på skinnhänget.. Ville ha de runda och fasta igen men inte för stora! Kolla in mina bilder!
Gilla

MirandaMiranda

Kvinna ·

16 jun, 2014

Natacha Peyre har 350cc och när jag kollar på bilderna på hennes blogg så ser dom jättestora ut! Men det kanske beror på att hon är så smal? Elita har lagt in 300cc och hennes bröst ser betydligt mindre ut.... Aghh, det är så sjukt svårt att bestämma sig! Kanske kör på 325cc?
Gilla

WifeyS

Kvinna ·

17 jun, 2014

Vad jag har förstått så spelar inte typ 50cc hit el dit nån större roll, först när man kommer upp i 100cc blir d skillnad? Så kul att äntligen blivit silvermedlem! Inte för att storleksnojan blivit bättre, men man ser nu på alla bilder att alla bröst ser olika stora ut fastän de e exakt samma cc, så man kanske fattar att man inte ska haka upp sig för mkt på antal cc o gå på känsla ist (lättare sagt än gjort haha)
Gilla

MirandaMiranda

Kvinna ·

24 jun, 2014

Jag valde 300cc till slut och känner mig nöjd :) opererades igår, ni kan se bilderna på min sida!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem