_20
Kvinna ·
12 dec, 2014
166cm, 65kg, nån liknande? + mjöltest någon?
Hallå! Ska operera mig hos Patrik på laser o estetik om 35 dagar!!! 16 januari. Är väldigt nöjd med honom och kliniken så långt! Har dock beslutsångest mellan implantat (silimed), 360MD eller 425HI. Det handlar om en 1/2 kup storleks skillnad, men endå. Nån med ungefär samma längd och vikt som har gjort eller har tanken om någorlunda lika implantat som mig? Jag tror jag kan bli nöjd med 360 för det ser antagligen naturligast ut, det är ju inte så stort. Men är rädd att det också bli för litet. Men 425 känns stort. Jag vill bara ha proportionerliga bröst och känna mig snygg i bikini och naken:) PS: nån som vet hur man gör mjöltestet? Tacksam för svar! Kram på er
Sortera efter

Missjag
Kvinna ·
12 dec, 2014

geléhallon
Kvinna ·
12 dec, 2014

Annie87
Kvinna ·
12 dec, 2014

Hängis
Kvinna ·
12 dec, 2014
Va på konsultation i onsdags, pratade om Allergan & Silimed.. sen va de samma storlek på dessa fast de mäter olika, ena i cc och andra i ml om ja inte minns fel men minns inte vilket av märkena som mäter högst? iaf 545 cc samt 570 någonting, tror de va silimed som inte mättes i cc? Detta va enligt Patrik samma storlek (?)
Vi testade inte så mycket olika storlekar, gjorde ni det på eran konsultation? Berättade att ja ville ha lite fejklooken men inte för mycket, fasta snygga bröst, sen mätte han och vi tog 3d så kom han fram till detta plus ankarlyft. Känns kanske som ja måste dit igen och testa/diskutera implantaten.. förvirrad :P

Anonym användare
12 dec, 2014
Va på konsultation i onsdags, pratade om Allergan & Silimed.. sen va de samma storlek på dessa fast de mäter olika, ena i cc och andra i ml om ja inte minns fel men minns inte vilket av märkena som mäter högst? iaf 545 cc samt 570 någonting, tror de va silimed som inte mättes i cc? Detta va enligt Patrik samma storlek (?)
Vi testade inte så mycket olika storlekar, gjorde ni det på eran konsultation? Berättade att ja ville ha lite fejklooken men inte för mycket, fasta snygga bröst, sen mätte han och vi tog 3d så kom han fram till detta plus ankarlyft. Känns kanske som ja måste dit igen och testa/diskutera implantaten.. förvirrad :P
Allergan mäter i gram

Hängis
Kvinna ·
12 dec, 2014

Annie87
Kvinna ·
13 dec, 2014