Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Despret profilbild

Despret

Kvinna ·

28 feb, 2013

168 lång 55 kg vilken stl skulle passa tror ni ? (bild)

Bröstförstoring
168 lång 55 kg vilken st skulle passa tror ni ? 
vill få lika stora bröst och även större :) hur mycket tror ni jag skulle behöva lägga i, vilken profi och plasering? 
funderar sj på 350-400 bakom :)
8

Sortera efter

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

Vi har samma mått ungefär, kanske att mina är lite tunnare. Jag blev rekommenderad 375cc high profil
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

28 feb, 2013

https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/tjejer-375cc-se-bild-operation-pa-tisd
Gilla

Despret

Kvinna ·

01 mar, 2013

okej, ja det är något sånt jag skulle vilja ha men är rädd jag anntingen ska tycka det är för lite eller för stort, ska du ha bakom eller framför? 
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

01 mar, 2013

Bakom, ja det är så svårt att veta stl och få sig en uppfattning hur stora dom blir och hur kommer ut:) skitjobbigt och man kommer nog vela in i det sista:)
Gilla

Despret

Kvinna ·

01 mar, 2013

Ja :) men har då kommit så långt att jag bokat konsultation den 25/3 ska bli intressant 
Gilla

Hallontossing

Kvinna ·

01 mar, 2013

OKej...Men ska du har bakomplacering när du redan har lite häng? Jag hade nog rekommenderat dig framför, och en implantat som fyller ut din egen vävnad.
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

02 mar, 2013

Jag hade två platta hängbröst. Riktigt platta. Min kirurg rekommenderade delvis bakom, 550cc, extra hör profil för att fylla ut ordentligt.

Jag opade mig 1/3 och är så himla nöjd. Jag ville ha framför men han tyckte att det var olämpligt pga att jag hade så lite egen vävnad, så det var risk för att kanterna skulle synas.
Gilla

Despret

Kvinna ·

02 mar, 2013

de ser hängigare ut på bilden än va de är i verkligheten, å tanken är ju att välja så stort inplanatat att de ska fylla ut de, sen vill jag inte ha 2 fotbollar utan får gärna va lite naturliga med skidbacke :) 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem