Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
svorskan

svorskan

Kvinna ·

170 cm, 73 kg, hur stora?

Bröstförstoring

Ni som är 170 cm och väger runt 70kg hur stora har ni gjort/tänk göra?

Runa eller anatomiska? Tror jag vill ha runda, för vill ha ganska höga runda bröst som ser fina ut i klänningar mm. :)

17

Sortera efter

corrrona

corrrona

Kvinna ·

Är 172/67 kg,har 430 cc anatomiska bakom muskeln,de blev stora ,lite tunga med naturlig skidbacke ,är så nöjd .
Gilla
svorskan

svorskan

Kvinna ·

Skit snygga Corrona! 👍

Men jag fantiserar nog om något högre (rundare) utan den mjuka backen för mig. Ska på konsultation om 1 vecka så är så spänd.  :)

Gilla
Bellziee

Bellziee

Kvinna ·

Jag är 172 och väger 64, har lagt in runda 505cc, du kan kolla bilder på min profil hur de ser ut :D jag tycker de känns helt lagomt på mig!
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Hur mycket har du i egen vävnad? :)

Gilla
msfix

msfix

Kvinna ·

Jag har inte opererats än men jag kommer lägga in 500cc hög profil. Är drygt 170 och väger knappa 70 kg ;) Av konsultationen att bedömma kommer de bli stora men inte för stora för min kroppsbyggnad. Jag hade ganska stora bröst innan jag fick mina barn så jag tror det kommer bli lagom för mig. Som Seveneleven fråga undrar jag också om du vet hur mycket du har i egen vävnad. Det väger ju också in till hur mycket som blir lagom för dig. Vilken klinik ska du på konsultation?
Gilla
svorskan

svorskan

Kvinna ·

Vad menas med det? :-p har en tom Bkupa just nu kanske?
Gilla
svorskan

svorskan

Kvinna ·

Bor i Norge så var på konsultation här. Vet inte om jag var helt nöjd med den. Han menade att jag var i gränsfall till ett lyft. 23 cm från halsen ner till bröstvårtan. Så frågade han mig vad jag tänkt och när jag sa att jag tänkt runt 450cc så sa han att det skulle passa mig och datum bokades. Fick dock inte se eller prova ett implantat som var 450cc och nu efter sitter jag och funderar på om jag borde gå för 500cc. :-/
Gilla
Boobis70

Boobis70

Kvinna ·

Jag är 174 och väger 77 kg. Har lagt in 630 CC men hade inte mycket egen vävnad efter ankarlyftet. Jag har tänkt mig ha lite större. Dem är lika stora som innan op fast fastare och snyggare. Men men, jag fick inte det för min kirurg. Dem som var större passade inte min bröstbredd. Om jag hade läst på innan skulle jag sett att det fanns större i en annan märke.Men, men. Gjort är gjort.
Gilla
frugan1986

frugan1986

Kvinna ·

Jag har inte heller opererats än, men är 174 och väger ungefär 70 kg (lite uppåt)..

Men ska sätta in 500cc mentor runda. Jag sa till kirurgen att jag ville ha stora men endå så naturliga som möjligt, och 500 är gränsen för mig så då blev det så :)

Gilla
Geléhallon91

Geléhallon91

Kvinna ·

Jag är 174, 60 kg och har lagt in 425 vilket både jag ocg kirurgen var överens om passade min kropp. Har väldigt smal midja men breda höfter att kunna balansera ut det på, har lite bilder på min sida om du vill kolla! Tror absolut du hade kunnat bära upp 500cc utan problem!

Gilla
CherryLee

CherryLee

Kvinna ·

Jag har inte opererats än men är 170 och väger 69 och ska lägga in 570 runda
Gilla
Bullarna

Bullarna

Kvinna ·

Jag är 170 lång och väger 85 kilo- på väg ner mot 75-80 som jag ska väga när jag opereras. Jag har 350 i egen vävnad och kommer få mentor 650 cc
Gilla
Leyla

Leyla

Kvinna ·

Jag är 177-178 och väger runt 68, har lagt in 590 Uhp runda. Är super nöjd, har lagt upp bilder.
Gilla
Pamina

Pamina

Kvinna ·

Jag är 171 och väger ca 69kg, dock bara 68,6 igår med mina nya implantat :D woho. Jag har 500cc hög profil runda mentor. Ganska nya än men det ser perfekt ut!
Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

Jag är 1,67 och väger ca 66 kg. Kommer lägga in 520 gram Allergan, hp som motsvarar ca 560 cc. 

Gilla
Målartjejen

Målartjejen

Kvinna ·

är 170 cm och väger 75kg, vill inte få så stora, mest bara få till formen på dom. så jag ska lägga in 325 cc :) 

Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Jag är smalare och längre än dig, så är mindre i kroppen. Jag har 445 extra hög framför. Hade ca 400 i egen vävnad innan. De är stora men det går endast att se att de inte är äkta när jag är naken.

Vill du att det ska se fake ut ska du lägga fasta runda bakom, då får du en mer synlig kant upptill.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem