svorskan
Kvinna ·
170 cm, 73 kg, hur stora?
Ni som är 170 cm och väger runt 70kg hur stora har ni gjort/tänk göra?
Runa eller anatomiska? Tror jag vill ha runda, för vill ha ganska höga runda bröst som ser fina ut i klänningar mm. :)
Sortera efter

corrrona
Kvinna ·

svorskan
Kvinna ·
Skit snygga Corrona! 👍
Men jag fantiserar nog om något högre (rundare) utan den mjuka backen för mig. Ska på konsultation om 1 vecka så är så spänd. :)

Bellziee
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
Hur mycket har du i egen vävnad? :)

msfix
Kvinna ·

svorskan
Kvinna ·

svorskan
Kvinna ·

Boobis70
Kvinna ·

frugan1986
Kvinna ·
Jag har inte heller opererats än, men är 174 och väger ungefär 70 kg (lite uppåt)..
Men ska sätta in 500cc mentor runda. Jag sa till kirurgen att jag ville ha stora men endå så naturliga som möjligt, och 500 är gränsen för mig så då blev det så :)

Geléhallon91
Kvinna ·
Jag är 174, 60 kg och har lagt in 425 vilket både jag ocg kirurgen var överens om passade min kropp. Har väldigt smal midja men breda höfter att kunna balansera ut det på, har lite bilder på min sida om du vill kolla! Tror absolut du hade kunnat bära upp 500cc utan problem!

CherryLee
Kvinna ·

Bullarna
Kvinna ·

Leyla
Kvinna ·

Pamina
Kvinna ·

Lumiess
Kvinna ·
Jag är 1,67 och väger ca 66 kg. Kommer lägga in 520 gram Allergan, hp som motsvarar ca 560 cc.

Målartjejen
Kvinna ·
är 170 cm och väger 75kg, vill inte få så stora, mest bara få till formen på dom. så jag ska lägga in 325 cc :)

silicea
Kvinna ·
Jag är smalare och längre än dig, så är mindre i kroppen. Jag har 445 extra hög framför. Hade ca 400 i egen vävnad innan. De är stora men det går endast att se att de inte är äkta när jag är naken.
Vill du att det ska se fake ut ska du lägga fasta runda bakom, då får du en mer synlig kant upptill.