PowerS
Kvinna ·
171,5 cm runt om, vilken BH-storlek?
Var och mätte mig idag för första gången faktiskt, på Change.
De fick fram att jag har 171,5 cm i omkrets under brösten. Och att jag då ska ha antingen 70 eller 65 i underband. Jag sa att jag hade läst att då ska man ha typ 60-65 i underband...!
Kan säga att 65 sitter rätt löst på mig! BH:n de gav mig som hade 65 i underband tyckte de satt skitbra! Men det tyckte inte jag! Den gav inte tillräckligt med stöd! Jag kunde dra i underbandet ut från kroppen hur lätt som helst :-S Men de sa att tajtare än så ska du inte ha, för då blir det såhär: och så visade den ena tjejen genom att dra ihop underbandet därbak och då sa jag: JA! DET känns bra!
Men nej... Vafan!?
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·

PowerS
Kvinna ·
Ja 70 funkar inte alls för mig längre, det ger lika mycket stöd som att gå helt utan BH - dvs inget alls :-/
Har gått ner i vikt, så innan funkade 70, men inte alls nu mer... Och som sagt 65 känns inte heller riktigt bra längre...
Men det går ju inte att hitta BHar med 60 i underband och tillräckligt stora kupor :-(

Opticruise
Kvinna ·
Ja 70 funkar inte alls för mig längre, det ger lika mycket stöd som att gå helt utan BH - dvs inget alls :-/
Har gått ner i vikt, så innan funkade 70, men inte alls nu mer... Och som sagt 65 känns inte heller riktigt bra längre...
Men det går ju inte att hitta BHar med 60 i underband och tillräckligt stora kupor :-(
Jag är 72-73 och använder 65 ,ibland 60 för rätt stöd! 70 går absolut bort för mig!