Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014
172 cm, 360 cc för litet?!
Hej jag håller på att bli smått galen här haha. Ska opa mig hos Patrik om 3 veckor och vi har bestämt Sillimed 360 cc mp delvis bakom. När jag kollar runt här på bilder på forumet med den storleken ser det ut som ungefär så jag vill ha det! Eftersträvar volym men samtidigt naturlig look. När jag läser i trådarna verkar det dock som att många med min längd lägger in runt 450 cc? Tror ni 360 cc blir för litet? Vill inte vakna med för små men samtidigt inte få fejk looken. Blir galen! Åsikter nån? :) vad skulle ni gjort? :) vill ha fylliga bröst med klyfta, i dagsläget fyller jag ut en a-kupa :) Kram!
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·
23 maj, 2014

Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014

Vonkan
Kvinna ·
23 maj, 2014

Anonym användare
23 maj, 2014
Fast man ska inte jämföra sig så mycket med andra, även fast man har liknande längd och vikt, eftersom alla ser olika ut i kroppen och får så individuella resultat. Tycker inte du ska fokusera så mycket på cc heller eftersom det är bredden och putet (profilen) på implantaten som spelar roll. Sen har ju alla olika smak och tycke om vad som är stort respektive lagom eller för litet. Jag antar att du ska gå upp i profil om du lägger in 400-450 cc eller är det fortfarande mp profilen eller är det hp profilen du ska ha då? Vad är värst för dig, vakna upp och känna att dina bröst blev alldeles för stora eller alldeles för små? Jag skulle gå på magkänslan och lita på Patrik om jag var du 🙂

Baraboom
Kvinna ·
23 maj, 2014

Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014

godisråttan
Kvinna ·
23 maj, 2014
Jag har exakt samma mått som dig 172cm 58kg. Jag har lagt in 300cc mp så där kan du ju jämföra lite =) Finns bilder i mitt galleri.

Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014

godisråttan
Kvinna ·
23 maj, 2014
Jag är jättenöjd =) Jag var livrädd för att det skulle se fejk ut men med kläder på kan man ej ana att de är fejk =) Men om jag var dig så skulle inte jag lyssna allt för mycket på vad andra säger, försök att jämföra istället. Jag hade tänkt mig 275cc från början, sen blev man lite färgad av storlekshetsen här och ville ha större. Men som tur var så var mina mått begränsade till 300cc och det är jag väldigt glad för idag =) Men jämför istället för att lyssna på vad andra säger och tycker. Jag fick höra hela tiden att jag valde för små och oj vad fel de hade =) För jag är hur nöjd som helst över just MITT val =) De motsvarar mina förväningar och krav inte någon annans =)

Annaas
Kvinna ·
23 maj, 2014

Baraboom
Kvinna ·
23 maj, 2014

solvindvatten
Kvinna ·
23 maj, 2014

Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014

Baraboom
Kvinna ·
23 maj, 2014

Nnls
Kvinna ·
23 maj, 2014

Zinya
Kvinna ·
23 maj, 2014
Hej Nnls!
Här kommer mitt svar, och antagligen är det inte det svar du önskar men jag skriver det ändå. Det finns ingen annan än du själv som kan säga om det är för litet. Det är ingen bra idé att sitta och jämföra sig med andra eftersom vi alla har olika förutsättningar. Och det viktigaste är att du själv har en bild av vad du vill ha för resultat och så gott du kan framför det till kirurgen.
Jag är 171 cm lång, väger 58-59 kg, och har anatomiska implantat av storleken 255 cc (Allergan). Enligt vad jag tycker är estetiskt är det absolut inte för litet - det är perfekt! Men utifrån en annan kvinnas mått mätt kan det anses för litet. Jag önskar att du själv ska komma fram till vad DU anser är perfekt för DIG!