Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Greta

Greta

Kvinna ·

18 dagars 375cc hp Ockelbo. ny bild.

Bröstförstoring

Nu äntligen har dom börjat likna varandra😀

Vad tycker ni?

15

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

toppen!

Gilla
Cosmoskatten

Cosmoskatten

Kvinna ·

Har du någon bild sett framifrån med armarna nere? mycket enklare att se formen då :P ser väldigt fina ut!! Grattis!

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

nää tyvärr har jag inte det eftersom jag håller i kameran på alla bilder, ska tänka på det nästa gång och ta sådana bilder också🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina.. kul o se utvecklingen på dom som gått före mig i ockelbo :D Jag är dock oxå nyfiken på bild när armarna är nere..

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

fixar det i morgon👍

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

nu uppdaterad👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fiiina!

Använder du inte längre tejp? Jag får lov o vänta 2v till återbesök o stygn borttagning o funderar på om jag kan byta tejp själv, den börjar bli lite äcklig efter några duschar..? Vet du ngt om det?? Vågar jag dra bort tejpen fast stygnen sitter där o sätta dit ny?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Najs hörredu. Dom var ju jättefina! =)=)

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

alvnos skrev:

Fiiina!

Använder du inte längre tejp? Jag får lov o vänta 2v till återbesök o stygn borttagning o funderar på om jag kan byta tejp själv, den börjar bli lite äcklig efter några duschar..? Vet du ngt om det?? Vågar jag dra bort tejpen fast stygnen sitter där o sätta dit ny?

har du inte varit på återbesöket ska du inte ta bort någon tejp själv, när dom tar stygnen så tejpar dom över igen med steristripp som ska sitta i en vecka, efter det ska det luftas i en vecka( det är luftningen jag är inne på nu:)) sedan tejpar man själv, 3-4 dagar tejp sen byta.

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

Greta skrev:

alvnos skrev:

Fiiina!

har du inte varit på återbesöket ska du inte ta bort någon tejp själv, när dom tar stygnen så tejpar dom över igen med steristripp som ska sitta i en vecka, efter det ska det luftas i en vecka( det är luftningen jag är inne på nu:)) sedan tejpar man själv, 3-4 dagar tejp sen byta.

Förresten har du den gamla tejpen där kompressen sitter fast med?? eller har du tagit bort den övre tejpen och det är dom smala steristrippen som är kvar? 

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

nu va jag in och tittade på dina bilder, du hade bara stripparna kvar, låt dom sitta, du kan sätta över en tejp bit över för att dom inte ska släppa mer i kanterna eller kladda.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har tagit bort själva kompressen och nu är det den smala tejpen som sitter, en del sitter vågrätt över stygnen o sen flera remsor lodrätt lixom över den undre tejpen.. det är de där remsorna som börjat klia o se lite tråkiga ut.. Men jag får väl hålla ut då!

Verkar läka jättefint iallfall för övrigt :)

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

blir super fina ärr syns knappt. man har ju inga stygn på utsidan utan bara en lång tråd på insidan som dom drar ur, nog därför det blir så fint.

Gilla
optimus

optimus

Kvinna ·

Vad fina! gratulerar!

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

Tack:) hur länge tar det innan dom sjunker ihop på åvansidan?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem