Lily89
Kvinna ·
19 dagar gamla anatomiska bröst 545 cc *bild*
Såhär ser mina 19 dagar gamla anatomiska bröst ut har 545 cc high profile mentor. De blir finare för var dag :) är än så länge mycket nöjd men som många andra blir man storleksblind haha! ;)
Sortera efter

Sylvanas
Kvinna ·

katarina100
Kvinna ·
Ser ut att passa din kropp. Vilken kupa är det tror du?

Lily89
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·

katarina100
Kvinna ·
En fråga: Kan man välja vilken kupa man vill ha och sedan tar kirurgen ut en storlek som motsvarar kupan. Eller hur gör man?

Anonym användare
En fråga: Kan man välja vilken kupa man vill ha och sedan tar kirurgen ut en storlek som motsvarar kupan. Eller hur gör man?
Nej så kan man inte göra. Kupan är beroende av underbandet och kan bli helt tokigt om du ber om en viss kupa. Tex så är 80b lika stor i kupan som en 70d så kirurgen kanske ger dig vad han tycker är en D medans du tycker det är en b. Prova och känn efter istället. Bry dig inte om siffror och bokstäver utan gå på känsla. Silikonbröst drar större storlekar i bh också så blir inte riktigt rättvist. Bättre du i så fall tar med en bild på någon du tycker har en fin storlek till dens kropp och ber om ett liknande resultat storleksmässigt

Anonym användare
Om du väljer att köpa riktiga bhar som sitter som dom ska för bästa stöd så gissar jag på 65G/70F nånstans där omkring :)

tyson
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Hanna75
Kvinna ·
Ska lägga in 375cc anatomiska mentor och kan tyvärr inte se din bild ännu. Är sjukt nyfiken hur det blev!
Känns storleken bra? Så svårt veta vad som är en bra storlek! Du är ju längre än jag...
Men roligt att du är nöjd! Grattis!😀

495cc
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·
Om du väljer att köpa riktiga bhar som sitter som dom ska för bästa stöd så gissar jag på 65G/70F nånstans där omkring :)

Lily89
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·
Ska lägga in 375cc anatomiska mentor och kan tyvärr inte se din bild ännu. Är sjukt nyfiken hur det blev!
Känns storleken bra? Så svårt veta vad som är en bra storlek! Du är ju längre än jag...
Men roligt att du är nöjd! Grattis!😀

Chanel
Kvinna ·

495cc
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·

Lily89
Kvinna ·
Superfina! Verkligen, grattis 👍