Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lily89

Lily89

Kvinna ·

19 dagar gamla anatomiska bröst 545 cc *bild*

Bröstförstoring

Såhär ser mina 19 dagar gamla anatomiska bröst ut har 545 cc high profile mentor. De blir finare för var dag :) är än så länge mycket nöjd men som många andra blir man storleksblind haha! ;)

21

Sortera efter

Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Superfina! Verkligen, grattis 👍

Gilla
katarina100

katarina100

Kvinna ·

Ser ut att passa din kropp. Vilken kupa är det tror du?

Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Tack så myclet! :) Såg dina bilder och dina är jättefina !
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Tycker dom passar min kropp :) oj det vet jag faktiskt inte kan återkomma med det när jag ska shoppa bh-ar sen. De utvecklas verkligen för var dag!
Gilla
katarina100

katarina100

Kvinna ·

En fråga: Kan man välja vilken kupa man vill ha och sedan tar kirurgen ut en storlek som motsvarar kupan. Eller hur gör man?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

katarina100 skrev:

En fråga: Kan man välja vilken kupa man vill ha och sedan tar kirurgen ut en storlek som motsvarar kupan. Eller hur gör man?

Nej så kan man inte göra. Kupan är beroende av underbandet och kan bli helt tokigt om du ber om en viss kupa. Tex så är 80b lika stor i kupan som en 70d så kirurgen kanske ger dig vad han tycker är en D medans du tycker det är en b. Prova och känn efter istället. Bry dig inte om siffror och bokstäver utan gå på känsla. Silikonbröst drar större storlekar i bh också så blir inte riktigt rättvist. Bättre du i så fall tar med en bild på någon du tycker har en fin storlek till dens kropp och ber om ett liknande resultat storleksmässigt

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Lily89 skrev:
Tycker dom passar min kropp :) oj det vet jag faktiskt inte kan återkomma med det när jag ska shoppa bh-ar sen. De utvecklas verkligen för var dag!

Om du väljer att köpa riktiga bhar som sitter som dom ska för bästa stöd så gissar jag på 65G/70F nånstans där omkring :)

Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Jätte fina!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Super super snygga bröst gumman kram kram
Gilla
Hanna75

Hanna75

Kvinna ·

Ska lägga in 375cc anatomiska mentor och kan tyvärr inte se din bild ännu. Är sjukt nyfiken hur det blev!

Känns storleken bra? Så svårt veta vad som är en bra storlek! Du är ju längre än jag...

Men roligt att du är nöjd! Grattis!😀

Gilla
495cc

495cc

Kvinna ·

Lily89 skrev:
Såhär ser mina 19 dagar gamla anatomiska bröst ut har 545 cc high profile mentor. De blir finare för var dag :) är än så länge mycket nöjd men som många andra blir man storleksblind haha! ;)
Ska också snart få som du ! Fast 495 cc . Tyvärr kan jag inte se dina bilder ännu , brons just nu. Men jag ska kika så fort jag blir silver. Roligt att du känner dej nöjd. Har du ont ännu ? Lycka till!
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Jag känner mig nöjd tycker de är proportionerliga till min kropp :) jo det gör ont fortfarande men det är lite olika dag till dag. Inatt så högg och sved det i vänster bröstvårta plus ärret men har läst att det är nervtrådarna som hittar tillbaka till varandra. Sen får man ont i ryggen för man får sova mycket på rygg och lite såna saker men i det stora hela tycker jag allt läkt på som det ska :) ska börja jobba på måndag igen hoppas på att det ska gå bra ! Lycka till med operationen
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

tin skrev:

Lily89 skrev:

Om du väljer att köpa riktiga bhar som sitter som dom ska för bästa stöd så gissar jag på 65G/70F nånstans där omkring :)

Ja det ska bli spännande att ta reda på sen :)
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

tyson skrev:
Jätte fina!
tack så mycket :)
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Vonkan skrev:
Super super snygga bröst gumman kram kram
tack så mycket :)
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Hanna75 skrev:

Ska lägga in 375cc anatomiska mentor och kan tyvärr inte se din bild ännu. Är sjukt nyfiken hur det blev!

Känns storleken bra? Så svårt veta vad som är en bra storlek! Du är ju längre än jag...

Men roligt att du är nöjd! Grattis!😀

Du får kika sen när du blivit silvermedlem :) det känns bra, jag var precis som dig orolig att det skulle bli för stort men jag ångrar mig inte utan tvärtom så blir man storleksblind och tänker att man kunde lagt in mera. Känner du dig osäker med storleken så be om att få prova olika implantat och storlekar igen, ta foton framifrån och i profil . Jag frågade min kirurg ifall det skulle bli för stort med 545 cc på mig men han sa att eftersom jag är lång, har breda höfter och så, så skulle det passa in till min kropp och det tycker jag verkligen att de gör :)
Gilla
Chanel

Chanel

Kvinna ·

Hej Lily89! Grattis till dina nya bröst! :) Jag är nu här och kan tyvärr inte se bilden ännu, så jag är jätte nyfiken på hur de blev? Ska också göra en bröstförstoring hos Davor, men har lite beslutsångest. Vet inte om jag ska ha anatomiska 485cc Hög höjd Hög profil eller om jag ska ha 495cc medelhög hög profil?
Gilla
495cc

495cc

Kvinna ·

Hallå tjejen ! Grattis till allt : ) jag har också anatomiska 495 cc . Mina är också 3 veckor idag. Blir finare för varje dag. Svullen och blå ff . Tur man vet att det tar flera månader innan de är färdigbakade . Fick du ett sånt där bröstband ?? Fy vilken tortyr . Haft mitt tills idag så nu ligger det i soppåsen . Hoppas att jag kan se dina bilder , är brons ännu .
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

Hej och tack! :) jag är väldigt nöjd med resultatet och mitt val av kirurg, han går alltid att nå och har man problem, frågor och funderarnas så svarar han alltid. Åh det är så svårt för mig att svara på det beror mycket på vad man vill ha för resultat och hur man ser ut innan.. Jag har högprofil och är nöjd med det, känner du dig osäker så be om att få testa implantaten igen eller berätta vad du är ute efter för resultat och vad han rekommenderar :) lycka till och hoppas allting går bra och att du blir nöjd. Du kommer vara i goda händer på Plastikkirurggruppen.
Gilla
Lily89

Lily89

Kvinna ·

495cc skrev:
Hallå tjejen ! Grattis till allt : ) jag har också anatomiska 495 cc . Mina är också 3 veckor idag. Blir finare för varje dag. Svullen och blå ff . Tur man vet att det tar flera månader innan de är färdigbakade . Fick du ett sånt där bröstband ?? Fy vilken tortyr . Haft mitt tills idag så nu ligger det i soppåsen . Hoppas att jag kan se dina bilder , är brons ännu .
Hej! Vad roligt! Haha ja de där bröstbandet åkte av efter 14 dagar det kliade och klämde åt! Ja om du fortsätter att vara aktiv här på sidan, laddar upp bilder och så vidare så kommer du se mina bilder sen, tänkte uppdatera med en ny bild snart är verkligen nöjd även om man blir lite storleksblind efter ett tag haha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem