Carco
Kvinna ·
18 sep, 2010
19 dagars Cosmoboobs! 325 cc. Mx profil
BröstförstoringHej Kära tuttlisor!
Vill tacka för alla bra tips och råd som ni givit och dela med mig med lite bilder (mobilkamera så inte världens bästa kvalité tyvärr) till andra som är i "skaffa sig större boobs"-tankar!
Sakta men säkert börjar jag känna mig som människa igen,men fy vad jobbigt och vad långsamt det gått!
Är jättenöjd med boobsen än så länge. Helt perfekta storleksmässigt! Men visst behöver de mer tid att mogna till sig lite, är ju bara drygt två veckor gamla.
Högra bröstet är lite mer envist och är bulligare upptill. Men får köra hårt med bröstbandet ett tag till så ska det väl ordna till sig. Tyvärr har bröstvecket släppt lite under vänstra bröstet, men finns ju fortfarande tid att ordna till det:). Är fruktansvärt trött på tortyrbhn som går mig på nerverna och hopppas att jag slipper den snart!
Är super nöjd med Dr Cosmo som är både skicklig och mycket professionell! En trevlig kis helt enkelt! Än så länge måste jag säga att det var värt att åka till Landkrona enda från Stockholm!
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
20 sep, 2010
optimus
Kvinna ·
20 sep, 2010
gud vad fina!!!
o0ojennyo0o
Kvinna ·
20 sep, 2010
det är faktiskt mkt skönare o ha bh än utan iaf, är jätteömt när jag tar av den. har lite bomull vid byglarna för ha fått ett litet sår där. 65 i bh brukar man ju inte ha så de är ovant :)
Vad har du för omkrets under bysten?
Malin88
Kvinna ·
20 sep, 2010
typ 70cm, beror lite på om man andas ut eller in. har iaf 65 i tortyren, men den brukar nog va lite tajtare med :)
det är faktiskt mkt skönare o ha bh än utan iaf, är jätteömt när jag tar av den. har lite bomull vid byglarna för ha fått ett litet sår där. 65 i bh brukar man ju inte ha så de är ovant :)