Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

2 mån 375 cc hp bilder

Bröstförstoring

Så här ser de ut nu, 2 månader efter op!! vad tycker ni??? Vill ha ärliga kommentarer!

16

Sortera efter

pojkmorsan

pojkmorsan

Kvinna ·

Tycker dom är skit nice! :)
Gilla
Kevlarsjäl

Kevlarsjäl

Kvinna ·

De är fina, jättesnygg klyfta verkligen!

Gilla
Rumidz

Rumidz

Kvinna ·

Jättefina! du måste vara väldigt nöjd

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Här kommer en ärlig kommentar (eftersom du efterfrågade detta med utropstecken;) Jag tycker att dina bröst är väldigt fina storleksmässigt likväl till formen och som nämnt ovan har du likaså en väldigt fin klyfta. Överlag tycker jag de passar utmärkt till din övriga bröstkorg. Ser riktigt bra ut! Däremot ser de möjligtvis lite, lite vindögda ut (din vä bröstvårta pekar lite mer uppåt än den högra) Detta kan dock bero på hur du vinklat kameran alt. att brösten utv. i olika takt efter op.? Eller så är det helt enkelt så. Tycker hur som att det är ett väldigt fint resultat!

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

De ser väldigt fina ut redan nu! Man ser en viss skillnad mellan brösten, men det kommer ju att hända mycket mer form och sådär de närmsta månaderna :)

Gilla
Tess

Tess

Kvinna ·

Det är något magiskt över 375 bröst... De blir ofta så jävla fina! Grattis till ett lyckat resultat. 

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Anna 365 skrev:

Här kommer en ärlig kommentar (eftersom du efterfrågade detta med utropstecken;) Jag tycker att dina bröst är väldigt fina storleksmässigt likväl till formen och som nämnt ovan har du likaså en väldigt fin klyfta. Överlag tycker jag de passar utmärkt till din övriga bröstkorg. Ser riktigt bra ut! Däremot ser de möjligtvis lite, lite vindögda ut (din vä bröstvårta pekar lite mer uppåt än den högra) Detta kan dock bero på hur du vinklat kameran alt. att brösten utv. i olika takt efter op.? Eller så är det helt enkelt så. Tycker hur som att det är ett väldigt fint resultat!

Det kan förstås bero på kameran, men jag tror att det är det ganska vanliga fenomenet att utgångsläget "slår igenom" på resultatet. Nästan alla har vi små oregelbundenheter i vårt utseende, t ex i bröstvårtornas placering, och de följer med även vid en förstoring. Det kan ju faktiskt vara charmen med det hela också, att man "känner igen" sina bröst, bara att det är en version av dem som man trivs bättre med. :)

Gilla
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

tack tjejer! :) Kan hålla med om att de ser lite olika ut, vilket de även gjorde innan op. Det där med vindögdheten har jag inte tänkt på själv faktiskt...men när du säger det så kan jag hålla med! Det ena bröstet har varit efter i utceckligen redan från start, men det har blivit bättre och bättre!

Gilla
cima

cima

Kvinna ·

Superfina! Väldigt likt mina;)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag tycker att de är lite lika mina också faktiskt.. Eller så är det bara som jag inbillar mig för att jag vill ha lika snygga :P

Gilla
Nyfikan

Nyfikan

Kvinna ·

Kul att se dina bröst!! Jag hade med tänkt ta hp men ångrade mig och tog moderate +, förutom att du har mer put än mig ( vilket jag tycker är grymt snyggt därav funderingar på om 500 hp hade passat mig bättre) är våra bröst lika. Och det jag tycker med mina är att det är för stort mellanrum, men nu när alla säger att du har snygg klyka kanske kag ska tänka om;-)) och vara nöjd. Inser att 375 hp hade blivit för smalt på mig och är glad att jag ändrade mig. Tyvärr har kag fått grymma infektioner i båda brösten så återstår att se hur ärren läker, blir det korrigeringar lutar det åt att kag byter implantat, då får jag samma snygga put som dig:-)))
Gilla
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

uppdaterat med en till bild! man ser nog en viss skillnad även på denna bild..

Gilla
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Snygga snygga snygga :-)
Gilla
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

tack! blir mer och mer nöjd fakiskt:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vill vara silvermedkem så jag också kan se!! Hoppas ja blir det snart så ska även jag kommentera :) men kul att du är nöjd!! :)
Gilla
Nyaboobies

Nyaboobies

Kvinna ·

Jag vill också vara silver! Vi har lagt in precis samma storlek och profil, men mina är bara en vecka gamla så det vore ju kul att se dina som du haft lite längre :) 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem