Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
knasen91 profilbild

knasen91

Kvinna ·

20 mar, 2015

2 v Cosmobröst 375cc *Bilder*

Bröstförstoring

Tycker inte att det hänt så jättemycket sen senaste uppdateringen, mer än att bröstvecket läkt fast bra på båda nu. Allt har gått kanon, ärren blir finare & finare för varje dag som går:) Det högra bröstet ser ut att sitta lite högre upp men det är för att jag håller i mobilen, annars är dom jämna:)

15

Sortera efter

Boobies3

Kvinna ·

20 mar, 2015

Shit så snygga!! Hoppas Cosmo gör ett lika fint resultat på mig om 6 dagar!
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

20 mar, 2015

Wow vilket resultat och efter så kort tid :) Hoppas också att mina cosmobröst blir så fina..
Gilla

Tinis_13

Kvinna ·

20 mar, 2015

Så himla snygga boobs! :)
Gilla

Trollpacka

Kvinna ·

20 mar, 2015

Perfekt skidbacke! Grymt fina, grattis :)
Gilla

Marstuttar2015

Kvinna ·

20 mar, 2015

supersnygga!! Är du fullt rörlig i armarna nu? Själv är det 8 dagar sedan op och kommer ej högre än axelleden innan det stramar för mycket. Så försöker stretcha armarna uppåt försiktigt :p
Gilla

knasen91

Kvinna ·

20 mar, 2015

Tack tjejer vad gulliga ni är, jag är jätteglad att allt gått så bra & Peter & Ingela har varit helt fantastiska hela vägen:)
Gilla

knasen91

Kvinna ·

20 mar, 2015

Tack så jättemycket:) jag kan nästan få dom helt över huvudet rakt utsträckta om man säger, det stramar lite fortfarande och speciellt i vänster arm (en sena). Men jag lovar dig att det kommer bli bättre och bättre för varje dag som går:) man känner sig lite handikappad med armarna i början;) hehe! Fick som tips av Ingela att stretcha så mycket det går så det känns skönt/ont men sluta när det känns ont/ont:)
Gilla

Marstuttar2015

Kvinna ·

20 mar, 2015

Låter bra det :) bara att kämpa på :) hoppas på lika fint resultat som dig sen :) Trevlig helg!
Gilla

knasen91

Kvinna ·

20 mar, 2015

Det kommer bli kanon;) ja vi får kämpa på med både bröstmassage & stretching:D Tack ännu en gång, detsamma!
Gilla

Infinityy

Kvinna ·

20 mar, 2015

Gud dom blev jättefina ju! (:

Gilla

dzoris

Kvinna ·

20 mar, 2015

Men jäääävlar vad snygga brösten är!!!!! Haha blir ju avis!! Hoppas du är nöjd med dem för de är riktigt snygga :) 

Gilla

ems.e

Kvinna ·

20 mar, 2015

Superfina, grattis :)
Gilla

sui

Kvinna ·

20 mar, 2015

AlltsÅ.... WOW! Jag vill ha dom!
Gilla

Omegastar

Kvinna ·

21 mar, 2015

Jag håller med alla andra här: WOW!! Så snygga! Jag är så pirrig o nervös att jag går sönder här haha! På måndag gäller det! Hoppas på lika fint resultat som du och dzoris fått!! :)
Gilla

Bennybob

Kvinna ·

21 mar, 2015

Grymt snygga! Älskar den fina skidbacken :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem