Anonym användare
2 Veckors 550cc Bröst *Bilder*
Nu har mina älsklingar blivit 2 veckor gamla 😉 Det har hänt ganska mycket med formen! Man ser kanterna mycket tydligare nu, vilket jag älskar! Storleken känns fortfarande kanon!
Det jag tycker är viktigt är att se tillbaka på hur man såg ut innan operationen. Jag tror att många av oss förväntar oss perfektion och blir som besatta efter operationen och nojjar över minsta lilla fel.. Just nu så har jag lite DB känns det som på det vänstra bröstet, dom är i lite olika höjd osv. Men trots detta är jag så otroligt nöjd! Jag fullkomligt ÄLSKAR dom!! 😀 Jag är så otroligt glad att jag gjorde det här och alla små fel som jag märkt spelar faktiskt ingen roll, för dom är SÅ mycket snyggare än dom jag hade innan!!
Imorgon ska jag på återbesök på kliniken. Så jag hoppas att allt går bra framöver och att dom fortsätter att läka fint :)
Sortera efter

Faxxie
Kvinna ·

missdivine
Kvinna ·
SKITSNYGGA!!!

Anonym användare
Super fina ännu :)

Anonym användare
Kärlek!😛

optimus
Kvinna ·
Mina är inte perfekta, men de är verkligen såååå mycket bättre än innan, som du säger... JAG ÄLSKAR MINA!! Och vad fin du är!! 😀

honeybunny
Kvinna ·
Grattis ser helt underbara ut :D blir avundsjuk på dig nu ;)!

Anonym användare
Tack Tack Tack vad ni är snälla 😀 Blir så himla glad av era kommentarer! :)

Anonym användare
Dom va jette fina 😀 Grattis på dej!!!

Anonym användare
dösnygga!!! Och lite lika mina fast mina är ännu mer nygjorda och därför lite mindre perfekta...så jag hoppas att de blir lika snygga som dina längre fram :P

vanessa82
Kvinna ·
åååå fan va fina dem e!!!! =)

Mrs V
Kvinna ·
Så fina! Blir avundsjuk =/

Anonym användare
Sjukt snygga! Grattis =)

Anonym användare
Tack så jätte mycket tjejer! 🙂

tuttfis
Kvinna ·
wow jättefina!
Vi har nästan likadana mått jag undrar vad du har för mått under bröstet, ett likanande resultat skulle inte vara helt fel :)

Anonym användare

Extasy
Kvinna ·
Fina! Sådana hoppas jag också på att få :)
grattis, kul att du är nöjd, ser kanon ut! :D