Fantasialinda
Kvinna ·
200cc framför vilka?
Hej!
Har varit på konsulation idag och kirurgen föreslog 200cc till mig, det känndes ganska litet, men skulle passa mig enligt honom. Undrar om det är någon som har 200cc -250cc gärna framförbröst (som jag troligtvis skall göra). som har bilder som jag kan se. Är lite förvirrad och behöver lite tips. kram på er!!
Sortera efter

Anonym användare
200cc till din längd och vikt? Det kommer bli en väldigt diskret förstoring! Har du varit på AK eller Victoriakliniken så det är därför du blivit föreslagen så små?
Gilla

Capricot
Kvinna ·
Jag har tyvärr inga bilder, men jag har ungefär samma mått som du och funderar på 245cc framför, så jag hänger på här och ser om det dyker upp något spännande! :D
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Fick du testa med inlägg och sportbh?
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Jag har anatomiska 255 men bakom tyvärr, jag såg att du efterfrågade framför. Jag är jättenöjd och skulle inte vilja ha större. De både ser och känns naturliga. Jag har storlek 70D. Min kirurg menade på att det var synd att "stretcha" ut huden samt vävnad för mycket. Tror också att läkningen (vad jag läst här på forumet) oftast är bättre med mindre inplanatat. Det var en tjej här på formumet som valde att ta ut sina större inlägg och la in ca 230 istället och då fick hon tillbaka känslen runt bröstet...tyvärr minn jag inte hennes namn...
Jag har bilder du kan kika på:)
Lycka till"
Gilla

Jagsh
Kvinna ·
200 till din längd och vikt blir mycket diskret. Jag har nästan samma mått och tycker inte det blev så stor skillnad med kläderna på än innan med vadderad BH. Jag vet inte om du är van att ha vadderad bh nu men är du kanske tom det är större än om du sätter in 200
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Håller nog inte med det där om storlek och att förlora känseln. Jag la in stort och har full känsel två veckor efter op. Det är nog individuellt hur snabbt man återfår känseln. 🙂
Gilla

Lillans
Kvinna ·
Låter väldigt litet, jag la in 250 dock bakom och jag är mindre än du, det var en diskret men perfekt förstoring för mig :)
Gilla

Fantasialinda
Kvinna ·
Hej!
Tack alla för bra svar och bilder!! Ja jag testade sportbh med upp till 260 cc men jag hann inte riktigt reflektera på den lilla tiden. Var på Citadell.
Jag hade nog trott att ca 300cc skulle vara mer lagom till min längd osv, men nu vet jag inte om jag vågar ta det. Lutar kanske mot 250, blir det för diskret när man har framför? Nu har jag några beslut att elta om och om igen ;) Jag vill ha ett ganska naturligt resultat, men jag vill inte ha så lite att det känns som om det kvittar. Tack igen!! :)
Gilla

Ingizz
Kvinna ·
Hej Fantasialinda!
Jag gjorde 200 cc på proforma i sthlm. Jag hade en mycket liten A innan och nu efter min operation som skedde den 28 jan, har jag en C. Är nöjd över dem ocg tycker de är jätte fina! Men hade dock tagit 220 nu i efterhand, hade inte skadat om de var lite större. Så det är mitt tips. Har tyvär inga bilder att bjuda på men hoppas denna info har hjälpt dig!
Jag väger 55 kg och är 174 cm, har en smal överkropp så den förstoringen var perfekt för mig!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Ingizz skrev:
Hej Fantasialinda!
Jag gjorde 200 cc på proforma i sthlm. Jag hade en mycket liten A innan och nu efter min operation som skedde den 28 jan, har jag en C. Är nöjd över dem ocg tycker de är jätte fina! Men hade dock tagit 220 nu i efterhand, hade inte skadat om de var lite större. Så det är mitt tips. Har tyvär inga bilder att bjuda på men hoppas denna info har hjälpt dig!
Jag väger 55 kg och är 174 cm, har en smal överkropp så den förstoringen var perfekt för mig!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
Jag har 375 cc, framför. Det syns inte med kläder på om jag inte anstränger mig rejält med klädval.
Jag tycker nog att du bör upp på något liknande för att få dina bröst helt fasta, alltså fylla ut. Jag tycker du ska lägga framför för att slippa ev komplikationer som kan uppkomma med bakombröst med din sorts bröst. Lyft känns inte aktuellt.
Lycka till.
Gilla

backtoboobs
Kvinna ·
Hej!
Jag tycker vi möjligen har ett ganska lika utgångsläge, även om jag är mindre i mått.
Jag ska lägga in 280 och 295cc anatomiska framför om två veckor och är ute efter inte för stora men naturliga bröst, lite mer än jag hade innan barn och amning (profilbilden)
Jag har 75B nu ca. (Finns bilder på min sida)
Förstår att det är jättesvårt! Men jag tycker nog att 200 låter lite litet.
Hoppas du inte blir alltför förvirrad!
Lycka till!
Gilla

CEH
Kvinna ·
Hittat den perfekta trådstarten för mig, som vill lägga in så lite som möjligt. Har dock inte blivit silvermedlem än. Om någon av er som lagt in MAX 250cc vill dela med er av efterbilder tar jag tacksamt emot dom. Ska på konsultation när som helst. :D
Gilla