Hanna.N
Kvinna ·
220 cc och bh storlek
Hej allihop! :)
Jag ska äntligen operera mina börst, i april är tanken, har konsultation med Peter Cosmo den 1 feb. Är det någon här inne som har 220-230 cc och som kan berätta lite :) Är ni nöjda med storleken? Vilken bh-storlek resulterade detta i?
Jag har idag 75B (fyller INTE ut b-kupan) men skulle max vilja öka till en c-kupa.
Ha det fint!!
Sortera efter

Kushikimeka
Kvinna ·
Pygmé tror jag har 225.
Jag har 240/255. Men både jag och Pygmé är kortare (15-20cm) än dig...
Jag vet att jag gått från 70A (som jag aldrig brytt mig om att kolla var rätt..) till 65E/60F nu 7v efter operationen.
För min del är storleken perfekt! Jättenöjd verkligen!
Gilla

Hanna.N
Kvinna ·
Hej!
Tack för svaret :) Okej ska kolla in henne då!
Vad kul att du är nöjd, jag hoppas jag blir det med. Gud vad man ska nojja mycket innan det är dags :P
Gilla

Kushikimeka
Kvinna ·
Pygme utan ´ noterade jag. :) Enklare att kolla om man stavar de rätt ;)
Gilla

Hanna.N
Kvinna ·
hehe toppen :)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Nu kan du bara klicka utan att stava :) hinner tyvärr inte skriva mer just nu :)
Gilla

Hanna.N
Kvinna ·
tack :) men eftersom jag bara är bronsmedlem så kan jag inte se bilderna :( typiskt!!
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Jo du kan se påklädda bilder
Gilla

Hanna.N
Kvinna ·
ja nu ser jag! missade dem helt :) det är precis en sådan stl jag är ute efter! Fint :)
men på alla ser det olika ut. Svårt att veta vad som blir bäst på mig...vill inte få för stora. Men ska ju ha konsultation 1 feb så då får jag väl veta mer :P
Gilla

Tjejjen85d
Kvinna ·
Jag hade ett annat utgångs läge än dig men la i 200cc. Tror 220cc kommer bli bra på dig. Jag var sååå orolig att mina skulle bli för stora att det var det enda jag tänkte på. Låg till och med på Op bordet och velade och fick de att "lova" att det inte skulle bli för stort haha. Är nöjd med strl idag och utan bh ser de såklart lite större ut men gick upp 1 strl i bh. Jag tappade volym i brösten efter träning och har hittills inte behövt köpa nån ny bh. Ville ha tillbaka mina bröst och det fick jag. Bara 2 personer som vet att jag Opat mig och ingen annan har märkt något :)
Gilla

Hanna.N
Kvinna ·
haha ja jag vet, är själv också orolig att det ska bli för stort. Sen är jag också rädd att det ska bli för brett mellan brösten, känner att jag har lite brett mellan brösten redan. Vad gör dom för att undvika att det blir för brett mellan brösten? :S
Gilla

Kushikimeka
Kvinna ·
Bredheten mellan är nog lite utgångsrelaterat... Har du redan brett mellan brösten så kommer du förmodligen
fortfarande ha lite brett mellan efter operationen.
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Ta med i beräkningen att du är nästan två dm längre än vad jag är om du jämför stl. Längd slukar en del.. Om man pratar proportioner.
Gilla