Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
amie

amie

Kvinna ·

225 cc eller 250 cc?

Bröstförstoring

Hej! Jag va på konsultation igår på plastikhuset i Linköping och blev jättebra bemött! Nu står jag i valet av att lägga in 225 cc eller 250 cc. Har idag en knapp A-kupa och är ute efter att få en fyllig B-kupa, så det ser proportionerligt ut till min kropp. Det går ju att göra ganska mycket med en bh också, så nu undrar jag om era erfarenheter. Ska jag välja 225 cc för att vara på den säkra sidan och inte få för stora eller skulle ni satt in 250 cc? Tack på förhand!

10

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Hejsan! Det är inte så stor skillnad på 225 o 250cc. Jag hade personligen tagit 250cc då det är bättre enligt mig att ta lite större än man tänkt sig. Annars kanske du ångrar de. :) Kramis
Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

det är ju bara nån halv DL mellan så jag skulle ta 250cc om jag var du :)

kommer bli bra!

100cc = 1 kupa så med 250cc kommer du få ca fyllig B typ :)

lycka till!

Gilla
ohmygod

ohmygod

Kvinna ·

du kan se mina bilder om du vill få liiite uppfattning, jag la in 225 i ena o 200 i andra (hade lite strlskillnad) :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Du kommer inte märka nån skillnad alls med 25-50cc. Så det spelar ingen roll vad du tar. Men när man velar mellan två storlekar brukar det va böst o ta de större då man vänjer sig väldigt fort.
Gilla
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Jag ska till Pär i morgon :)) på konsultation. Hur lång tid tog din konsultation ungefär? Har du bokat operation tid?
Gilla
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Jag ska till Pär i morgon :)) på konsultation. Hur lång tid tog din konsultation ungefär? Har du bokat operation tid?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Håller me alla tjejer ovan, velar man mellan 2 så råder dom oftast till att ta den större stl. Och när det rör sig om så lite så absolut 250cc.

Gilla
amie

amie

Kvinna ·

Okej va kul! Den tog ca. 1 timme och tyckte det va jättetrevligt :) Har bokat operation redan den 10/11 nu!
Gilla
amie

amie

Kvinna ·

Tack för alla svar! Nu har jag bokat tid och bestämt mig för 250cc, operationen blir den 10/11 :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

det skiljer ca 1 fjärdedel mellan dessa 225 el 250 ;)

ta 250!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem