Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

08 jul, 2011

225 cc för litet

Bröstförstoring

Hej alla! Jag har op bokad med Örjan på Proforma 15 sep. Jag har bestämt mig (nästan) för framförplacering med moderate plus profile runda implantat Mentor. Grejen är den att om jag lägger bakom muskeln säger Örjan att det funkar med 250cc men om jag lägger framför kan jag inte ha mer än 225 cc, annars finns risk för synliga kanter osv. Blir det för litet? Vill gärna upp i en visuell c eller d kupa :) Jag är rädd att det kommer bli som två bollar med värsta glappet emellan om jag tar mindre än 250cc :/ Jag har a/b-kupa nu. Lycka till med era kommande och gjorda op!

66

Sortera efter

Anonym användare

13 jul, 2011

Skönt att höra! :) Har inget emot att få lika stora som du, för vi typ lika stora och de ser inte opropotionella ut på dig :) Var gjorde du dina nånstans? :)

Gilla

Anonym användare

13 jul, 2011

Kan inflika att du förmodligen kommer upp i 65F/G med 350cc. 😉

Gilla

Miss Anastasia

Kvinna ·

13 jul, 2011

Victoriakliniken :) Blir spännande att se hur det blir på dig!! :D när har du bokat op?
Gilla

Anonym användare

13 jul, 2011

Jag har inte bokat hos Oya än, ska dit igen nästa vecka o bestämma storlek exakt så bokar tid då :D Men vi har preliminärt sagt 9 augusti, jag åker utomlands nästa helg så direkt jag kommer hem blir op isf! :D Jag velar just nu mellan 325cc och 350cc men det är så liten skillnad så känns inte som nåt jättesvårt beslut! :) I'll keep you posted med hur det går! :D
Gilla

Miss Anastasia

Kvinna ·

13 jul, 2011

Ja exakt, ingen större skillnad så spelar nog inte ngn större roll! Väntar nyfiket!! Snart ju!! Lycka till :)
Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

hellre synliga kanter än db tänker ja och med 220 kan man få synliga kanter av så lite ?de e ju bara drygt en kup storleks ökning:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem