Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

225 eller 255?

Bröstförstoring

Hej! Jag kan inte bestämma mig med storleken. Låter löjligt att inte kunna välja med 30 ml mellan varandra, men visa bilder med 255 ser rätt så stora ut och visa med 225 lite för små. Jag har egen vävnad som A kuppa . Beror på BH märke. Jag är ute efter naturligt utseende med mellanstora bröst. Ska jag välja 255 och sluta tramsa med beslutsångest? Stora boobs får jag väl inte/:?

13

Sortera efter

Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Ska du ha bakom försvinner ca 10%, så då skulle jag valt 255 cc. Som då kommer se ut som 225 cc ungefär.

Gilla
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

Ja, jag ska ha bakom. Tack för kommentaren, det tänkte jag inte på:/
Gilla
Tomtebloss

Tomtebloss

Kvinna ·

Jag velade mellan 350cc och 375cc och jag la bakom, bestämde mig för 375 då det dels kommer försvinna en del och jag har hört av många och min kirurg att det inte är någon större skillnad då det är så lite det gäller :) en del ångrar sig senare att dom valde det mindre alternativet och vill ha större :) så jag skulle valt det större :) vilket jag gjorde också hehe :)
Gilla
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

Skönt när man blir nöjd:)
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Det är ingen som helst visuell skillnad mellan dom två, så ta vilket du känner för :)
Gilla
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Jag har lagt 255, men de är fortfarande i bandage så kan inte se dom än, de känns dock inte stärskilt sora (av det jag kan känna, haha!), trodde dom skulle kännas större faktiskt! Men klagar inte då jag inte var ute efter särkilt stora bröst! Jag har hela tiden sagt, hellre lite för små än för stora. :)
Gilla
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

Tack för respons, jag tror att det blir 255:)! Nu är det bara att boka:///
Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

Precis som du valde jag mellan 225 cc och 255 cc. Kirurgen (Paolo Montemurro) sa att båda skulle ge ett fint resultat utifrån mitt önskemål, men han rekommenderade 255 cc. Jag valde till slut 255 cc och är väldigt nöjd med slutresultatet. Jag ser att du än så länge är bronsmedlem, och därför inte kan se bilder på nakna bröst. Men under min profil har jag även sparat några bilder med kläder på, så kika gärna in ifall du vill. Lycka till! :)
Gilla
Lillamymlan

Lillamymlan

Kvinna ·

Kör på 255, så du inte ångrar dig eftersom en del "försvinner" med bakomplacering. Tror det kommer bli jättefint och naturligt, har själv 375cc och det ser ändå naturligt ut på min relativt lilla kropp, har ungefär en D kupa nu :)
Gilla
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

Jag kollade dina bilder, fint resultat!
Gilla
jordgubbs

jordgubbs

Kvinna ·

Jag tycker absolut du ska välja den större! jag kom fram till 325/350 på min konsultation men ökade till 450 på op-dagen med hjälp av Ivan, och ångrar det inte en sekund :) la också bakom muskeln. Såg knappt någon visuell skillnad på 350/450 förutom i bredd - och då passade den bredare min kroppsbyggnad bättre. Lycka till!

Gilla
ptntatyana

ptntatyana

Kvinna ·

Tack tjejer :), snart ska jag börja fundera på 275:/ hehe skojar bara
Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

ptntatyana skrev:
Jag kollade dina bilder, fint resultat!
Tack så mycket! :)